Track Meet

Brooks springer 75m som mr Cougar i the maskot race + bild på några av oss tjejer som stannade kvar ute för att ta emot vår trofé
 
Hade tänkt uppdatera igår men sen kraschade min dator och allt krånglade så slänger in uppdatering nu innan jag drar till practice i stället.
 
Meet var det som gällde igår, i princip ingen sol på hela dagen och det regnade en hel del men det kunde ha varit värre. Jag var i ett COED DMR samt i XC 1600m (som dock blev på the track då banan mest var en stor pöl) och det gick faktiskt ganska bra! I vårt DMR sprang jag 1200m vilket jag inte har gjort förut så hade lite problem med vilken pace jag skulle ha men Eddie sa att jag gjorde ett bra jobb så antar att det var bra. Tror vi slutade 5:a eller något. I 1600m hamnade jag av någon anledningen i det snabba heatet även om jag väntade så länge jag kunde med att gå över där, de flesta där var betydligt snabbare än jag var men jag kom inte sist och jag fick nytt PR så det gick ganska bra i alla fall!
 
Båda våra lag gjorde ett riktigt bra jobb under meetet och även om vi trodde att vi hade hamnat ganska långt ner på listan så visade det sig i slutet att Dakota vann för både tjejerna och killarna. Riktigt lyckad dag med andra ord, och vi kan behöva den vinsten inför våra två sista dual meets då vi har de två bästa lagen kvar.
 
När vi kom hem så vart det bara att duscha och ta en kort nap innan vi åkte hem till Kaitria där hela gänget var precis som vanligt, har verkligen blivit en grej att vi hänger allihop hemma hos någon efter våra meet på lördagar. Riktigt skoj kväll i alla fall även om jag var stört trött!
 
Nu blir det practice om en halvtimme och sen tror jag släkten kommer hit för att fira Michael, jag har dessutom en massa läxor att ta tag i så hoppas jag har tid för det också. Hoppas ni får en bra söndag vänner, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0