Track Meet

Kom inte i säng förräns vid klockan ett igår kväll så var alldeles för trött för att blogga då, kör därför på gårdagens inlägg nu i stället. Vi är lediga från skolan idag på grund av någonting lärarna behövde göra, måndag är dessutom memorial day så har en fyra dagars helg vilket är riktigt gött! Hade tänkt gå på practice idag men Lauren skulle inte gå då hon hade sitt drivers test och jag försov mig så blev inte så. 

Igår var det i alla fall dags för County Meet, ett meet för alla skolor i Macomb County, alltså här i området typ. Riktigt långt meet var det, vi lämnade skolan vid 1.30 och slapp då alltså 6th hour, kom fram vid typ 2.30 och jag tror inte jag sprang förräns klockan var typ 8. Men det gjorde inte mig så mycket, chillade mest omkring innan dess och sov ett tag i tältet då jag var otroligt trött från konserten igår. 

Meetet gick riktigt bra i alla fall, sprang 800m och mitt enda mål var att inte komma sist då dom ju hade fakeat min tid så jag visste att dom flesta skulle vara snabbare än mig. Lyckades med det målet, hade några personer bakom mig och fick dessutom nytt pr så min nya tid är 2.43.1 vilket jag är väldigt glad över! Nu är det bara ett meet kvar för oss i varsity som inte ska till individual states och det är team states imorgon. Väldigt mycket meet denna veckan, jag missade ju tisdagens då jag hade choir men alla andra har haft viktiga meets både tisdag, torsdag och lördag och dom flesta är redan helt slut så får se hur det går imorgon. Jag ska i alla fall springa 800m och jag känner att jag kan droppa några sekunder till så blir till att pressa det sista nu när det kommer va mitt sista track meet någonsin. 

Meetet gick hur som helst bra för både killarna och tjejerna trots att flera kände sig riktigt kassa under dagen på grund av både värmen och annat. När dom meddelade resultatet visade det sig i alla fall att både killarna och tjejerna hade blivit County team of the Year, för tjejerna var det sjätte året i rad tror jag. Lyckat meet med andra ord!

Idag blir det shopping och bio med Sarah, ska annars mest ta det lugnt och ladda inför meetet imorgon. Hoppas ni har en bra dag vänner, pussar! 

So much love to this amazing team!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0