Track Meet

Take me back to Hawaii
 
Blev ingen uppdatering igår då datorn krånglade igen och jag kände inte för att vänta på den, it's literally falling apart och jag hoppas bara att den kan stå ut tills jag kommer hem innan den kraschar helt! Men nu får jag helt enkelt köra gårdagens och dagens uppdatering på samma gång.
 
Igår kom Brennan och hämtade upp mig strax efter att jag kom hem från practice och vi åkte då till Wesner för att fixa det sista med hans tux samt få rätt matchning med min klänning och sådär. Tror det kommer bli riktigt bra och jag är verkligen otroligt taggad på prom! Efter det hängde vi ett tag hemma hos honom innan vi bestämde oss för att åka och se den nya Zac Efron filmen Neighbors. Den var helt okej, lite för mycket för min smak men det var en hel del i den som var riktigt roligt.
 
Idag var det dags för track meet som vanligt på lördagar, dock sista för min del vilket känns väldigt konstigt. Det var the Dakota Invitational, alltså vårt eget meet, men då våran track är borta fick vi vara på Chippewa's track i stället. Var riktigt bra väder hela dagen och jag brände mig ganska ordentligt precis som vanligt, måste nog ta och börja sola så jag inte har massa hemska tanlines for prom.
 
Meetet gick i alla fall riktigt bra för min del och jag är sjukt nöjda! Började med JV 1600m där jag inte riktigt vet min tid men den var antingen samma eller någon sekunds snabbare än i tisdags, det blev i alla fall en åttonde plats och medalj så jag var sjukt nöjd! JV 1600m var det första eventet och sedan hade jag typ fyra timmar innan mitt nästa event så jag chillade mest omkring med de andra i laget, låg och solade på the turf och hade det riktigt gött i det 23 gradiga vädret. Sedan var det dags för 800m och jag kände redan innan att jag skulle göra bra ifrån mig då det hade känts riktigt bra i min mile, och det gick faktiskt riktigt bra också. Fick nytt PR, vet inte min exakta tid än men 2.44-2.45 någonting tror jag det var. Blev en fjärde plats och medalj där också, sjukt glad verkligen! Sista eventet var sedan 4x400m tillsammans med Monica, Rebecka och Lauren, vi var ett av tre Dakota JV team och vi hade slutat på en tredje plats och fått medalj och det inte hade varit så att vi blev diskvalificerade. Fattar inte riktigt varför, dom sa att det var för att Rebecka cut in på fel ställe men hon sa att hon gick igenom konerna så det var väldigt konstigt. Vi brydde oss inte riktigt dock så det gjorde inte så mycket.
 
Åkte hem och tog en nap och duschade och sedan åkte vi till Marah för bonfire tillsammans med det vanliga gänget. Otroligt kul och mysig kväll verkligen, snackade och gjorde smores vilket jag inte har haft sedan camp och det är ju verkligen så stört gott!! Nu är klockan snart två och jag kom nyss hem, blir sova nu då det är mothers day här i USA imorgon och släkten kommer hit för brunch vid klockan 10. Hoppas ni har haft en bra helg vänner, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0