Not a Bad Thing

Sista riktiga dagen i High School idag, vilket innebär att jag bara har en dag kvar då jag behöver träffa mr Dulac vilket är en riktigt härlig känsla! Trots en del beröm från honom om att jag är en av de mest responsible students han någonsin har haft så ligger han långt ner på listan av alla lärare jag någonsin har haft. 
 
I 3rd hour choir så började vi seniors idag på de bricks som vi ska göra som vår final i den klassen, kul grej verkligen! Alla seniors får nämligen designa och måla en brick på väggen, kan visa hur min blev när jag blir klar med den troligtvis på torsdag. Tog bilder med några lärare idag och ska ta med kameran imorgon och ta med några till och ska även ta lite bilder på skolan då tänkte jag. 
 
Efter skolan var det practice som vanligt, dock så åskade det ute så vi var tvugna att springa inne vilket var segt men jag och Monica sprang bara 15min igen så gjorde inte så mycket. Jag och Lauren fick sedan skjuts hem av Brennan och sedan jag kom hem har jag mest slappat samt ägnat ca 5timmar åt att göra klart min yearbook final som är due imorgon, trodde den var due på fredag så hade inte ens börjat. Vi skulle i alla fall göra ett bildspel med musik och grejer som hade med bilderna att göra, de flesta gjorde sitt liv men jag gjorde mitt utbytesår då det kändes lättare. Vi fick inte göra mer än 5 minuter men jag hade helt klart kunnat göra sjukt mycket längre, var riktigt kul att sitta och titta tillbaka faktiskt. 
 
Nu är klockan efter midnatt och det är väl dags för mig att sova så jag orkar med skola plus mina två finals imorgon, även om jag inte bryr mig ett dugg om hur dom går och därför inte har förberett någonting inför the english essay. Kan göra det under 4th hour eller något imorgon! Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar!
 
Behöver verkligen fixa lite nya bilder...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hittade din blogg lite halvt spontant men har verkligen fastnat för den!
Jag har några frågor som jag har undrat om så länge och skulle bli så glad om du kunde svara på dem! :)
1. Vad är skillnad på en public school och en private school? Är det lika lätt/svårt att få bra betyg?
2. Om vi säger att jag har C i något ämne i Sverige, vad motsvarar det i Usa? Som jag förstod så är det mycket lättare att få bra betyg i Usa?!
3. Skulle vara så snällt om du orkade förklara lite skillnader mellan betygen osv :)

2014-05-28 @ 23:55:38
Postat av: Anonym

Hittade din blogg lite halvt spontant men har verkligen fastnat för den!
Jag har några frågor som jag har undrat om så länge och skulle bli så glad om du kunde svara på dem! :)
1. Vad är skillnad på en public school och en private school? Är det lika lätt/svårt att få bra betyg?
2. Om vi säger att jag har C i något ämne i Sverige, vad motsvarar det i Usa? Som jag förstod så är det mycket lättare att få bra betyg i Usa?!
3. Skulle vara så snällt om du orkade förklara lite skillnader mellan betygen osv :)

Svar: Hej sorry att jag inte har svarat, har fullt upp nu sista dagarna i skolan så ska försöka få upp din fråga i ett inlägg i helgen! Kram!
Sara Tyngel

2014-05-29 @ 15:39:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0