Mobil blogg

Problem med datorn igen igår så därav ingen uppdatering, börjar bli sjukt jobbigt verkligen för det händer varje dag nu!
 
Gårdagen bestod i alla fall av skola, practice och sedan häng och snack hemma hos Josefin ett tag på kvällen. Vi hade varmaste dagen hittills i år, hela 28 grader var det och det var så sjukt skönt verkligen!! Vi hade dock en sjukt jobbig workout och vi var tvungna att va på Senecas track då Dakotas ju är uppriven, självklart varmaste dagen på året så fungerar inte vattnet! 
 
Kom hem och satt ute i solen ett tag i ett försök att fixa till mina tanlines som jag redan börjar få, kommer se riktigt illa ut på prom om jag inte solar innan dess. När Josefin kom hem från sitt soccer game gick jag över dit, vi käkade ben and jerrys och snackade ett tag vilket var otroligt mysigt.
 
Sitter just nu i 2nd hour, vi hade en sub i 1st hour så jag passade på att ta en nap och nu sitter vi här och kollar på Finding Nemo då Frau hade saker att göra så hon satte på en film så vi inte kunde snacka med henne lol. Jag har inget emot det dock, är sjukt trött så väldigt skönt att bara slappa!
 
Efter skolan blir det practice och sen senare ska jag och Brennan fixa hans tux inför prom och sedan ska vi hänga efter också, får se vad vi hittar på. Hoppas ni har en bra dag vänner, pussar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0