Helgen

Med sena kvällar och krånglande dator har det blivit otroligt dålig uppdatering i helgen och jag ber om ursäkt för det! Ska försöka bättra mig, men det är verkligen fullt upp framöver nu så är svårt att hinna med datorn!
 
I fredags så var det regionals som gällde efter skolan, jag sprang ju inte då det bara var top 2 i varje event men jag och några andra hängde med som support då jag hade många kompisar som skulle springa. Regionals är ett av de viktigaste meeten på året då det är enda chansen man har att kvalificera sig för individual states. Top 2 i varje event kommer gå till states och då alla skolor (var 15 skolor där tror jag) har med sina bästa löpare i varje event så är det riktigt hård konkurrens. Gick dock riktigt bra för Dakota, totalt så kom killarna 3:a och tjejerna blev Regional Champions för tredje året i rad. När det gäller kvalificeringar till states så var det riktigt många som lyckades kvala, alla våra relay teams för både tjejer och killar kommer åka (4x800m, 4x400m, 4x200m och 4x100m) samt några field events och sen var det några som kvalificerade sig individuellt i running events också. Meetet höll på riktigt länge, vi hoppade på bussarna direkt efter skolan och kom inte tillbaka till Dakota förräns efter midnatt. Då var vi ett ganska stort gäng som åkte till Steak n' Shake och käkade, sjukt goda milkshakes hade dom verkligen men jag var så trött så jag höll på att somna vid bordet och kunde inte ens dricka min. Kom inte hem förräns runt tjugo i två och var då riktigt död!
 
Blev otroligt glad över en grej Morrison (han heter Christian men vi kallar honom för hans efternamn) sa när vi satt ett gäng uppe på läktaren. Kände inte honom innan track även om han är bra kompis med Jake, Brennan och Calvin och några andra som jag umgås med utan har först börjat prata med honom nu under track season. Han sa i alla fall att "even if we haven't talked much, I still feel like you're part of our crew. You're like part of our group now and I honestly can't see you leaving us". Blev verkligen så sjukt glad över att få höra det, det kompenserade för att han i onsdags berättade att han trodde att jag var freshman när han lärde känna mig och trodde det under en väldigt lång tid (vilket innebär att han trodde jag var 14 när jag i själva verket är ett halvår äldre än honom). Helt ärligt så fattar jag inte hur jag ska kunna säga hejdå till alla människor jag har träffat här borta om 41 dagar. Emma smsade mig idag och för henne är det exakt 2 veckor tills hon sätter sig på flyget hem, helt overkligt!
 
Lördagen så var det först practice som gällde, vi var otroligt trötta allihop men trots det så sprang vi 4miles och dessutom så sprang vi med killarna då ingen av dom hade klockor med sig vilket innebar att det gick riktigt fort. Kom hem och tog en lång nap, jobbade med mitt senior project samt pratade med mamma och pappa på viber i nästan en timme och blev sedan upphämtad av Marah då vi skulle på Relay for Life tillsammans med ett gäng andra. Relay for Life är ett event som olika skolor anordnar tillsammans för att samla in pengar till någon typ av cancerfond tror jag så dom hade olika grejer man kunde göra och köpa för att samla in pengar. Vi stannade bara där i typ en timme innan vi åkte och köpte pizza som vi käkade hemma hos Marah innan vi bestämde oss för att köra en lek som heter kidnapped. Det går till så att man delar upp sig i lag, och sedan får två personer från varje lag på sig en ögonbindel och får åka med det andra laget för att bli avdroppade någonstans. De får en telefon och efter att de har blivit avdroppade så får de ta av sig ögonbindlarna och sedan måste de lista ut vart de är så dom kan ringa sina lagkompisar så att dom kan komma och hämta upp dom och sedan gäller det att komma först tillbaka till ett ställe som vi valde ut innan vi började. Jag var i lag med Zack, Brennan, Robert och Lauren och vi förlorade tyvärr men sjukt kul var det! Vi kunde bara köra en omgång för sedan blev det lite krångel med bilar och grejer men vi ska troligtvis köra igen nästa helg och då försöka få med lite fler folk. Så i stället för att köra mer så åkte vi hem till mig och Lauren och hängde här fram tills dom sista gick hem vid klockan 1 någon gång.
 
Lauren ville inte gå på practice i morse och jag har en hel del läxor så jag bestämde mig för att stanna hemma jag också, ganska skönt att ta en dag off from running. Så större delen av dagen har faktiskt ägnat åt plugg samt att göra fotouppgifter, så kul har jag haft det. Ska snart iväg och käka glass med Marah och sedan ska jag kanske hänga med Brennan beroende på hur sent han kommer hem från sin moster. 
 
Riktigt långt inlägg det här men har ju varit en ganska fullsmockad helg! Nästa vecka har jag saker inbokat varje dag så det kommer bli fullt ös, är riktigt varmt och skönt här i Macomb nu och vi öppnade poolen igår så förhoppningsvis kan vi börja använda den snart! Hoppas ni har haft en grym helg vänner, pussar!
 
Bild från hemsidan från i fredags, alla tjejer hoppade in i bilden även om vi inte sprang lol

Kommentarer
Postat av: Emma

Dear Sara

Is it possible to contact you privately via email?

Can you please drop me an email?

Best regards
Emma White

2014-05-19 @ 16:50:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0