Choir Concert

Me, Elizabeth and Brittany before the concert tonight
 
Riktigt seg dag i skolan idag, hände i princip ingenting och jag kan inte säga att jag gjorde speciellt mycket i någon av mina klasser.
 
Skola och practice var det i alla fall som gällde precis som vanligt. Practice var riktigt chill då vi har meet imorgon och på onsdag, ska dock åska så kan bli så att det blir inställt. Coach Z vill dock att jag kvalificerar mig för Counties i 800m och då måste jag droppa 4 sekunder till från min tid jag fick i lördags och då kan jag behöva alla chanser jag kan få. Är det regnigt och blåsigt lär jag väl kanske inte springa så bra i alla fall så då är det lika bra det blir inställt! Det åskade idag också och det kom en riktig knall under 4th hour som fick oss allihop att hoppa till, det var dessutom tornado varning i området så även om det har börjat bli riktigt varmt nu så är det inget vidare väder ute.
 
Kom hem och tog en timmes nap innan det jag blev upphämtad av Haley för att åka till Macomb Community College där vi hade konsert. Pappan till en av tjejerna i kören är nämligen director till några barnkörer som hade konsert ikväll och han frågade mr Moses om Women's ville komma och sjunga också så vi körde tre av våra låtar. Vår riktiga spring concert har vi nästa vecka, är otroligt taggad faktiskt då vi har en hel del riktigt rolig musik! Vi kommer inte ha våra gowns på den konserten så idag var sista gången vi hade på oss dom, dock kommer vi ha våra cap and gowns så vi får dom tidigare än alla andra och ni anar inte vad taggad jag är på att få dom!
 
Nu ska jag sova så jag är utvilad på meetet imorgon ifall det är så att det blir av, ha det fint vänner! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0