Söndag utan söndagsångest

Söndagkväll igen efter en helg som precis som vanligt har gått alldeles för fort. Är inte taggad på att gå tillbaka till skolan men det är enbart för att jag måste gå upp så otroligt tidigt, hade skolan bara börjat senare än 7.15 hade det inte varit lika jobbigt.
 
Började som alla andra söndagar med practice uppe vid skolan, sprang bara 15min med Jill och Tyler och även om jag börjar känna mig lite bättre så är det fortfarande betydligt jobbigare än det borde vara vilket är ett tecken på att jag fortfarande inte är frisk. Hoppas på att bli av med förkylningen snart så jag kan börja träna som vanligt igen! Åkte hem efter practice och duschade och gjorde mig i ordning för att sedan åka upp till Lakeside med Lisa. Fick köpt allt jag behövde till Hawaii, shoppade en hel del och älskar hur det är så mycket billigare här i USA än i Sverige. Åkte en sväng förbi Target på vägen hem också och sedan hämtade vi upp Kinamat som vi åt tillsammans med resten av familjen när vi kom hem.
 
Ägnade en del av kvällen åt att storplocka på mitt rum vilket verkligen var behövligt. Har massa papper och grejer överallt som jag inte behöver så passade på att rensa lite. Inser hur otroligt mycket man hinner samla på sig på några månader, frågan är ju hur jag ska göra när jag ska åka hem och måste bestämma vilket som ska med till Sverige och vilket som ska slängas.
 
Tittade sedan på tv tillsammans med Lisa ett tag och nu har jag precis avslutat ett avsnitt av One Tree Hill. Nu blir det sängen och precis som rubriken säger har det här varit en söndag utan söndagsångest because guess what - på lördag åker jag till freakin HAWAII!
 

Kommentarer
Postat av:

Hej! Varför valde du just din organisation? Tycker det hela är en djungel att välja rätt organisation, så vad gjorde att du valde som du gjorde? :)

2014-03-17 @ 08:02:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0