Imorgon åker vi!

Helt stört att jag åker till Hawaii imorgon! Har alltid velat åka dit och nu ska jag få uppfylla den drömmen, alltså ni anar inte vad stört taggad jag är just nu!!
 
Dagen har i alla fall bestått av skola, practice, packning och essay skrivande. Fick en hel del gjort i photography idag tack och lov så kommer bara förlora 200 poäng i stället för 600, så borde få upp betyget nu så YFU blir nöjda. Under 2nd hour blev det lockdown då dom kom med hundarna för att leta igenom skåpen efter droger, hörde inget om ifall någon blev fast under själva lockdownet men tydligen hade en kille blivit busted på morgonen och det var därför hundarna kom. Killen hade haft droger i sin ryggsäck och sedan tappat ut det på golvet, han är senior och för honom blir det nu fängelse i stället för graduation och jag fattar personligen inte hur man kan vara så dum. Han är inte ensam från årets klass om att få sitta i fängelset i stället för att ta graduation dock, en tjej körde för några veckor sedan full och hon körde då på en kille som några dagar senare omkom. Hon är nu anklagad för mord och hennes framtid är väl i princip förstörd. That's the crazy life in an American high school people.
 
Hur som helst, gladare saker. I 3rd hour choir tog vi bilder i våra gowns som man kunde köpa om man ville och sedan kommer mr Moses göra tavlor med alla klasser och hänga upp på väggen. 4th hour höll jag nästan på att somna, 5th hour var skriva essay och 6th hour läste vi ett manus. Så där har ni skoldagen! På practice gjorde vi vanlig uppvärmning, stretchning och drills och sedan gjorde vi i mid-distance två stycken one lappers runt the track i snabb pace och sedan gick jag och Madi ut för att springa tillsammans med distance tjejerna. Var faktiskt ganska skönt ute vilket var gött!
 
När jag kom hem så slappade jag väldigt länge innan jag tog tag i allt som skulle göras. Började packa vid halv 8 men visste vad jag ville ha med mig så det gick faktiskt ganska snabbt. Lyckades få ner allt i min handbagage väska så jag slipper betala extra för att checka in en väska, det ingick nämligen inte så kände att jag kunde spara in på dom pengarna. Tog sedan och skrev klart min essay som är due på måndag, hade dock filmen Crazy, Stupid, Love på ena sidan av skärmen och essayn på den andra så var väl inte det mest effektiva pluggandet. Man blir lat när man vet att skolarbetet egentligen inte betyder något.
 
Hur som helst, halv 7 imorgon åker vi för att hämta upp Lara som är från Spanien och sedan åker vi till flygplatsen. Där kommer vi även möta upp Jelena från Tyskland samt PJ då dom ska med samma flyg, vet inte om det är någon mer från Detroit området som ska med det men annars kommer vi säkert träffa på någon i Phoenix. Jag hade tänkt fixa lite tidsinställda inlägg till er men då jag inte var så effektiv i kväll så hann jag bara fixa några stycken, men bättre det än att bloggen står helt tom i alla fall. Tills jag kommer hem kan ni ju i alla fall kolla in Hawaii bloggen som jag länkade lite längre ner.
 
Hoppas ni får en grym vecka nu vänner, det vet jag i alla fall att jag kommer ha och jag är så otroligt taggad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Vi hörs om en vecka, pussar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0