I don't even know what to think anymore

Mår tyvärr inte så speciellt mycket bättre idag, har gått omkring som en zombie på lektionerna och har i princip bara sovit sedan jag kom hem. Orkar inte ens tänka på hur jobbigt det kommer bli att gå upp vid klockan halv sex imorgon med tanke på hur seg jag var vid klockan nio i morse.
 
Hade som sagt halvdag i dag också, med 4th, 5th and 6th period den här gången och det var som förväntat riktigt segt. Slutade vid klockan 2.11 och då var det dags för practice som vanligt, sprang bara 2 miles lite lugnt då jag som sagt inte mår så bra. Efter practice åkte jag med Katelyn och solade inför Hawaii, om jag kommer dit blek som jag är nu kommer jag bränna mig redan första dagen när vi har surfing och sedan kommer det vara kört för mig resten av veckan. Så ska gå några gånger innan nu bara så jag får lite basic bränna så jag förhoppningsvis inte bränner mig lika mycket när jag kommer dit sedan.
 
Kom hem och käkade och sedan har jag som sagt i princip bara sovit, gjorde om engelskaläxan då jag när vi rättade den idag insåg att jag hade gjort fel på i princip allt och sen gjorde jag ett försök med US History uppsatserna vi har tills imorgon men var alldeles för trött så ska göra det under 2nd and 4th hour imorgon. Imorgon har vi halfday med speedschedule så vi har alla lektioner men de är bara 28min långa och vi slutar skolan vid 10.33. Sjukt värd dag, kan tänka mig att vi kommer göra otroligt mycket i alla klasser! Men det kommer nog gå snabbt i alla fall vilket kommer bli riktigt skönt.
 
På kvällen imorgon blir det Red Wings game med några andra utbytesstudenter och vi får se om jag hinner hem en sväng till Tyler innan eller om jag får ta och skippa det. Nu blir det i alla fall sängen för min del så jag orkar upp imorgon, ska bara påminna er som kommenterar om att jag ibland svarar under kommentaren i stället för att ta upp frågan i ett inlägg. Så ni som har kommenterat det senaste, kolla inlägget så hittar ni mitt svar under er kommentar. Pussar!
 
The Hot Box Girls från musikalen, miss them so much!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag ska själv åka till USA i höst och var idag på intervju inför det! Det jag blivit lite fundersam över är om jag ska ta med en dator eller om jag ska satsa på en läsplatta (typ iPad) och så några externa hårddiskar som man kan spara bilder på? Har du med dig en dator? Vad rekommenderar du isf? :)

2014-03-07 @ 20:22:33
URL: http://www.idaintheus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0