Hawaii here I come!

Det här är ett tidsinställt inlägg för just nu amerikansk tid sitter jag på planet från Detroit på väg mot Hawaii. Ska äntligen få uppfylla min dröm om att få åka till Hawaii och jag är taggad på en helt grym vecka! Kameran är självklart med och ni kan räkna med en hel del bilder när jag kommer hem.
 
Flygresan ser i alla fall ut såhär:
11.45 Detroit - 12.45 Phoenix (4h 30min flygresa)
13.59 Phoenix - 17.44 Honolulu (6h 45min flygresa)
 
Tidskillnaden mellan Michigan och Hawaii är fem timmar, till Sverige är det sex timmar så avståndet är i princip lika långt. Flygresan är även den lika lång vilket känns stört, Hawaii är verkligen väldigt långt bort från resten av USA. Kommer som sagt åka med Lara, PJ och Jelena hela vägen både dit och hem och sedan kan det säkert vara så att vi stöter ihop med fler utbytesstudenter på vägen.
 
Jag är stört taggad i alla fall, nu kör vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0