YFU Picknick

 
Blev ingen uppdatering igår då jag hade fullt upp i princip hela dagen fram tills att jag kom hem vid runt midnatt. Så vi kör helt enkelt gårdagens uppdatering idag i stället!
 
Vid runt klockan 11 på förmiddagen åkte vi och plockade upp Josefin för att sedan åka vidare till Metro Beach som är en park med biketrails, en beach, hamn och massa annat. Vi hade två xc races där under säsongen så har varit där innan, sjukt fint är det verkligen! Hur som helst så var det igår dags för en picknick som YFU anordnade för utbytesstudenter och våra värdfamiljer, min familj var inte där men var flera andra som kom. Vi spenderade dagen med att spela volleyboll, football, soccer, kortspel osv samt att en del tog och badade. Strålande sol och jättevarmt hela dagen så riktigt lyckat! Jag kände inte sådär jättemånga av dom utbytesstudenterna som var där men alltid kul att träffa nytt folk, utbytesstudenter är alltid lätta att hänga med.
 
Blev upphämtad och kom hem strax efter klockan 5, tog då en kort nap då jag var riktigt trött efter en heldag ute i solen. Blev sedan upphämtad av Brennan och spenderade kvällen hemma hos honom. Tittade igenom några av alla prompictures som hans mamma har, hoppas på att kunna få dom då hon hade fler än vad jag har på min kamera. 
 
Idag är första riktiga dagen på sommarlovet för oss seniors, underclassmen har fortfarande skola i typ en och en halv vecka till så är bara vi seniors som är off. Har inga planer för dagen än men ska väl smsa runt lite och se om jag kan hitta något att göra. Hoppas ni har en bra dag vänner, trots att ni fortfarande har skola lol. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0