Tusen gånger om

Har ingen koll på veckodagarna nu när det är lov men är ganska säker på att idag är onsdag (torsdag för er svenskar när ni läser det här), har dock ingen koll på vilken vecka det är för här i USA räknar dom inte veckor så har inte haft koll på veckan sen runt nyår typ. 
 
Idag började jag i alla fall med att slappa framför tvn ett tag på förmiddagen, regnade ute så var perfekt väder för att slappa framför filmer på tv. Tog sedan och städade i mitt rum innan jag åkte till Lakeside med Sarah för att köpa klänning och skor inför graduation på söndag. Hittade det jag letade efter plus lite annat så var en lyckad shoppingtur! 
 
Kom hem och umgicks med värdfamiljen ett tag samt tog en kort nap innan jag blev upphämtad av Brennan. Vi åkte och käkade glass och sedan åkte vi hem till honom där vi umgicks med hans syskon och spelade tv-spel. Bra kväll helt enkelt!
 
Morgondagen är än så länge oklar men som alla andra dagar den här veckan ska jag väl lyckas hitta på något. Måste förresten ge a big s/o till mina fina klasskompisar som gick på balen idag, så sjukt fina var ni allihop och jag önskar att jag hade kunnat vara där med er! Hur som helst, hoppas ni har haft en bra dag vänner! Pussar!
 
Slänger in en bild på mig och coach Z just because I miss him....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0