The family is here

På grund av datorkrångel samt att jag har haft fullt upp så har det inte blivit någon uppdatering senaste dagarna men ska väl försöka ta det nu i stället.
 
Söndag blev det först practice och sedan åkte vi hem till aunt Rita för att fira fathersday samt hennes födelsedag. Åkte hem och var hemma ca en timme innan jag fick ett sms från familjen att dom var framme på hotellet så då åkte jag dit och fick äntligen träffa dom efter 313 dagar! Umgicks med dom på hotellet ett tag innan vi åkte hem hit så dom fick träffa värdfamiljen och efter att dom hade åkt tillbaka till hotellet så åkte jag hem till Brennan.
 
Måndag så visade jag familjen runt i Macomb, vi var på Lakeside, provade frozen youghurt och lite annat. Eftermiddagen och kvällen spenderades här hemma med grillning samt bad i poolen och efter att familjen åkte tillbaka till hotellet åkte jag återigen hem till Brennan.
 
Idag började dagen med practice där även familjen hängde med och Daniel och pappa hoppade in i vår workout som vi gjorde. Efter det så visade jag runt dom på skolan, pekade ut vart jag hade haft mina klasser samt visade mitt skåp och cafeterian och allt såntdär. Efter det åkte vi till deras hotell och duschade och bytte om innan vi hoppade in i bilen och åkte mot Great Lakes Crossing som är ett stort outlet mall, har varit där en gång innan och det är verkligen enormt. Blev en hel del shopping, tror vi hamnade på totalt 7 par converse i familjen samt att det blev en hel del annat också så var lyckat shoppingtur. Tog en sväng på Walmart på vägen hem också då det ju är otroligt amerikanskt. Blev ganska nyss avlämnad här hemma och ska nog försöka umgås med lite kompisar ikväll, familjen skulle roa sig på egen hand tänkte dom. 
 
Imorgon blir det practice och sedan fixa inför mitt goodbye party som är på kvällen, är väl inget jag ser fram emot direkt. Ska bli kul men vill inte säga hejdå till alla! Hoppas ni har haft några bra dagar vänner, ska försöka få upp bättre uppdatering. Pussar
 
Instagrambild på mina föräldrar som jag publicerade för ett tag sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0