School + Swimming + Choir Banquet

Me and Amanda - Me and Montana (love how American I'm getting with the hand on the hip lol)
Me and James - Me and Hunter
Me and Canada - Me and Autumn
 
Lång dag idag men för en gångs skull får jag upp inlägget tillsammans med bilder fastän klockan är mycket, det går framåt med andra ord!
 
Började dagen med att bli upphämtad av Brennan klockan 9 då han skjutsade mig till skolan eftersom mina värdföräldrar jobbar. Vi fixade hans tickets för graduation och sedan fick jag springa runt och leta först efter Lauren och sedan efter Timpa för att lämna in min track uniform då jag behövde göra det innan jag kunde få mina tickets. Fixade allt till slut och nu är allt klart inför söndag då vi har graduation, otroligt taggad faktiskt även om dom flesta säger att själva cermonin är ganska tråkig. När vi hade fixat allting gick jag även ner till the choir room en sväng för att lämna mina character shoes till mr Moses då jag inte direkt kommer använda dom i framtiden och passade även på att hälsa på alla mina fina vänner i choir då det var 3rd hour när jag kom ner dit.
 
När vi var klara i skolan åkte vi hem till Brennan ett tag och sedan blev det även en sväng till Taco Bell innan han lämnade av mig här hemma. Var hemma en kort sväng innan auntie Ang kom och vi åkte och hämtade upp Julia från Finland för att sedan gå hem till Josefin för att simma i hennes pool. Nadine från Tyskland var även där och även om jag inte kunde stanna länge så var det otroligt kul den stunden jag var där! Jag och Julia är lediga från skolan nu men Nadine och Josefin räknas inte som seniors i sin skola även om det är samma distrikt som Dakota så de slutar inte förräns underclassmen slutar den 11 juni. 
 
Kom hem från Josefin och hade då ca en timme på mig att göra mig i ordning för kvällen då det var dags för choir banquet. Otroligt bra kväll verkligen, love the choir people! Det var Hawaii tema då choir ju åkte till Hawaii på spring break så hade på mig halsbandet jag fick på the luau, miss Hawaii so bad! Hur som helst så bestod kvällen av awards, dancing, karaoke and taking pictures in a photo booth. Det delades bland annat ut mock elections och jag blev framröstad som the sweetest swede, mitt andra sweetest award då jag fick samma under the cross country banquet lol. 
 
The banquet slutade klockan 10 och jag har sedan jag kom hem bara slappat framför en film. Hur morgondagen ser ut är oklart, tror tyvärr det ska regna imorgon efter en tid med riktigt bra väder så får se vad jag hittar på. Något blir det väl i alla fall! Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0