Question and Answer

Fick en fråga som jag tänkte att jag lika gärna kunde ta upp i ett inlägg.
 
Hej! Jättebra och hjälpsam blogg! Skulle du kunna förklara mer vad du menar med att du är en sophomore men behandlas som en senior? Var det enkelt att byta familj? Funderar också på att åka efter tvåan men känns segt att inte ta studenten med dem man gått med i två år, hur känner du? Hur mycket skulle du säga att det kostar på ett ungefär allt som allt8nöjen å så inräknar)?? När du sägar att de är opmognare, hur menar du då:) hur många "år" omognare? :D Skulle vara jätteglad för svar!
Åh tack så mycket! Det betyder att jag är sophomore på papper då det tydligen är någon lag i Michigan, men jag får göra allt det som seniors får göra. Så jag har tagit senior classes, gått på prom, graduation, senior all night party och allt det. Att ta beslutet att byta familj var väldigt svårt, man känner sig liksom otacksam när dom trots allt har öppnat upp sitt hem för ett år. Men när jag väl hade tagit beslutet och berättat för min area rep och familj att jag ville flytta kändes det väldigt bra och själva processen gick väldigt fort. Kan säga att det var väldigt tufft igår när jag såg alla mina vänner ta studenten och inte vara där med dom, men samtidigt känner jag att det var väldigt skönt att åka efter tvåan och bara ha ett år kvar när jag kommer hem. Man växer så otroligt mycket under ett utbytesår och jag hade aldrig orkat med att ha två år kvar på gymnasiet när jag kommer hem. Allt som allt går det väl på ca 100 000kr, jag har faktiskt inte riktigt koll. Alltså dom är bara omognare, kan väl inte direkt sätta någon ålder på det utan det är bara något man känner av när det gäller hur dom beter sig och sådär. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0