Prom pictures

Här kommer det jag vet att flera av er har väntat på, alla prompictures! Min värdmamma har fotat med min kamera, har en del på mobilen från själva dansen också så får se om jag kan få upp dom senare. Enjoy!
Me and my amazing host siblings
Me and Haley
Kaitria, Haley, Lauren, Me
Zack and Tyler
Jill and Cameron
Haley, Hunter and Me
Hunter och sopbilen lol
Me and Marah
Marah and Calvin - Me and Marah
Mine and Marah's coursages
Marah and Jill
Tyler, Zack, Calvin and Brennan
Me and my amazing hostmom
The struggle of getting on the flowers without making weird faces....
Men vi lyckades till slut!
Me and Brennan, couldn't have asked for a better date
Me and Calvin
Dom i vår grupp som var och tog kort hemma hos Haley
Me and Tyler
Me and Jill - Me and Tyler
The boys - Tyler, Brennan, Calvin, Joe, Cameron och Monicas date som gick på De La Salle
Jill and Haley
Kaitria, Me and Lauren
Calvin, Marah, Me and Brennan
Marah, Tyler, Me
Calvin, Brennan, Jill and Tyler
Tyler, Calvin, Joe, Monica's date, Cameron and Brennan
The girls - Marah, Monica, Jill, Me, Haley and Madi
Kellie and Me (at George George's)
Me and my American twin Katelyn
Swing picture, Me and Brennan
I princip alla tjejer i vår grupp, känner igen alla men kan ärligt säga att jag inte vet vad alla heter
Hela gruppen
Morrison, Kellie, Ken, Marisa, Me and Brennan

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh vad fina ni är! Din klänning är helt underbar! Är du och brennan tillsammans?

Svar: Åh tack så mycket!! Ja jag har ju lyckats krångla till det för mig själv så ja, man kan väl säga att jag och Brennan är tillsammans :)
Sara Tyngel

2014-06-02 @ 18:03:37
Postat av: Johanna Kellander

ÅH så vacker du är! Och alla andra såklart :D.

Svar: Åh tack så mycket!
Sara Tyngel

2014-06-02 @ 19:32:53
URL: http://johannakellander.blogg.se/
Postat av: Anonym


Hej!
Vad roligt att se bilderna från prom! Din klänning är jättefin! Jag har en liten fråga, har du ledigt fram till graduation? Och när är graduation?
Hoppas du har det bra :)
Kram

Svar: Åh tack så mycket! Yes seniors har nu sommarlov, underclassmen har skola fram till 11 juni. Graduation är på söndag, sjukt taggad! :D Kram!
Sara Tyngel

2014-06-02 @ 19:33:20
Postat av: Nathalie

Såå vacker är du Sara, verkligen!

Svar: Åh tack fina du!!
Sara Tyngel

2014-06-03 @ 11:20:23
URL: http://nathalieamanda.spotlife.se
Postat av: Daniela

Vilka fina bilder och VILKA ENORMT FINA KLÄNNINGAR! Herregud.. Blir lite avis! ;)

Svar: Åh tack så mycket!! :)
Sara Tyngel

2014-06-09 @ 22:53:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0