New York Here I Come

Borde väl egentligen sova nu då vi åker till flygplatsen tidigt imorgon men jag blev precis klar med packningen trots att jag har haft hela dagen på mig så då blev det såhär.
 
Började hur som helst dagen med practice i morse, sprang 30min med Monica och Kaitria. Fick skjuts hem av Brennan, köpte en slurpee på vägen och sedan har jag bara ägnat dagen åt att packa. Familjen har varit med coach Z i Port Huron så att de kunde få se fler delar av Michigan än bara Macomb och då jag redan har sett Port Huron plus att jag verkligen behövde packa så valde jag att inte följa med. Familjen hade med sig en tom resväska som jag kunde fylla med mina grejer så har ägnat dagen åt att städa ut hela rummet och bestämma vad jag ville ta med hem och vad som skulle slängas eller skänkas bort. Fyllde den stora väskan dom hade med sig och har fortfarande en hel del grejer kvar, blir nog så att jag måste skicka något också för kommer nog inte få plats i den väskan jag har. Blir i alla fall lite lättare att packa innan jag åker nu när jag har rensat ut hela rummet och bara har kvar saker som ska med hem!
 
På kvällen gick vi ut och åt med både min svenska och amerikanska familj, vi gick till min värdpappas favoritrestaurang som givetvis var italiensk och det var faktiskt riktigt gott! Bra sista kväll med båda mina familjer! Imorgon åker jag med min svenska familj till New York, kommer tillbaka hit till Macomb den 24 och då har jag mina sista dagar här innan jag åker tillbaka hem till Sverige den 28:e. Familjen åker till Sverige från New York den 25:e. Är otroligt taggad på New York verkligen, har alltid velat åka dit och det kommer nog bli grymt! Kameran är laddad så det lär komma mängder med bilder senare, har dock inte fixat några inlägg utan bloggen kommer stå tom om jag inte får upp något mobilinlägg. Hoppas ni får en bra helg i alla fall så hörs vi när jag kommer tillbaka. Pussar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0