My last day in the US

Så var min sista heldag i USA över och ni anar inte vad sjukt konstigt det känns. Mitt år som jag har jobbat för så sjukt länge är nu slut och jag har nog inte riktigt fattat det än. Jag tänker inte ta något långt reflekterande inlägg nu utan det kommer när jag är tillbaka hemma i Sverige i stället.
 
Jag har i alla fall haft en riktigt bra sista dag här i staterna. Efter practice så har större delen av dagen gått åt till packning som nu i princip är klar, fixar det sista imorgon då vi inte åker till flygplatsen förräns vid klockan 1. Åkte en sväng till posten då jag behövde skicka typ min skidjacka och termobyxor, inte en chans att det fick plats i resväskan. Efter det kom Katelyn över en sväng, snackade ett tag och sedan var det dags att säga hejdå to my American twin. 
 
När min värdpappa kom hem åkte vi för att käka på restaurang med familjen en sista gång. Käkade gott och tog sedan en sista sväng till orange leaf för min sista frozen youghurt här i staterna. Åkte hem och packade igen, Brennan kom även över en sväng för att hålla mig sällskap det sista. Vi åkte sedan till Haleys jobb så jag kunde få en chans att säga hejdå till henne och efter det åkte vi hem till honom där jag spenderade resten av kvällen samt sa hejdå till hans familj. 
 
Nu kom jag precis hem och tänkte lägga mig nu och i stället gå upp hyffsat tidigt och avklara den sista packningen imorgon. Mitt flyg går vid 16.08 imorgon och sedan landar jag 8.30 på söndag morgon. Nästa gång vi hörs så sitter jag hemma i mitt svenska rum igen, störd känsla! Ha det fint tills dess vänner, pussar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0