Me and Brennan

Tänkte bara ställa the question vi alla undrar över, och fråga om du och den här Brennan bara är vänner?
Alltså jaa, jag kan väl tänka er att det är så att detta är något ni alla läsare undrar över och jag har fått frågan flera gånger så är väl lika bra att jag tar upp det i ett inlägg så ni får svar en gång för alla. Nej, jag och Brennan är inte bara vänner utan vi är mer än så. Men mer än det tänker jag inte berätta utan det håller jag utanför bloggen! Kan i alla fall säga att han är grym och jag är så otroligt glad över att jag träffade honom under mitt år här.
 
Min absoluta favoritbild från prom

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Jag ska åka i väg till usa nu i augusti och jag håller precis på att fixa allt det här med visum. Så som jag fattat det så måste man åka till Amerikanska ambassaden och sen gå på någon slags intervju.. Och om det är så är jag extremt nervös, hehe. Hur funkade det för dig? Är det nått att vara nervös över eller inte?

2014-06-21 @ 13:12:09
Postat av: Emil Gunnarsson

Fin bild!

Hittade ingen kontaktuppgift, skicka gärna ett mail till mig, har en fråga.

2014-06-23 @ 12:32:33
URL: http://www.resatillusa.se/blogg
Postat av: Malin

Så fiiiiiin bild! Ni har riktigt äktenskapstycke =)

Svar: Haha tackar!
Sara Tyngel

2014-06-23 @ 12:51:01
Postat av: Ida Ström

Åh vad roligt Sara, vad fina ni är! Kramar :)

Svar: Åh tack Ida! Stor kram! :)
Sara Tyngel

2014-06-27 @ 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0