Huvet högt, ryggen rak, vi tar oss upp dit vi ska

Nu när även underclassmen har slutat skola så är cross country practice redan vid klockan 8 på morgonen, behöver jag ens säga att det var döden att komma upp så pass tidigt imorse bara för att springa?? Att vi dessutom gjorde en circuit workout som gjorde att jag knappt kommer kunna gå imorgon gjorde väl kanske inte saken bättre direkt.
 
Hur som helst, gårdagen blev lite ändrad då jag i stället för att följa med och se TFIOS igen åkte hem till Brennan och hängde med honom fram till att han behövde åka och jobba på ett baseball game. Åkte då i stället hem och slappade ett tag innan Marah hämtade upp mig, Lauren, Kaitria och Monica och vi åkte till Orange Leaf för att käka frozen youghurt. Efter det blev det tillbaka hem och vi simmade då ett tag i vår pool innan vi slappade i källaren framför nya PLL avsnittet och sedan åkte alla hem ganska tidigt då vi ju var tvungna att gå upp tidigt idag.
 
Idag var det som sagt practice på morgonen och nu ska jag snart hem till Sarah då vi ska ha poolparty med the cast från musikalen. Blir några timmar där innan jag lämnar lite tidigare för att åka vidare till Robert som har ett 16th birthday party. Blir nog en bra dag skulle jag tro!
 
Har fått bilderna från mrs Buckner (Brennans mom) från både prom, graduation och the Senior All Night Party så ska redigera och försöka få upp dom snart. Har även alla mobilbilder från prom och graduation som jag inte har publicerat än. Hoppas ni får en bra dag vänner, pussar!
 
Från vårt sista xc meet, känns stört att det redan är dags för the team att börja träna för nästa säsong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0