Grad party #3

Världens bästa Robert som jag behövde säga hejdå till idag
 
Började dagen med practice klockan 8 i morse, var precis som jag trodde otroligt sore och det har bara blivit värre under dagen, känner det särskilt i mina ben. Vi sprang i alla fall bara distance idag tack och lov så det var inte så farligt. Kom hem och tog då bara och slappade samt städade ur lite på mitt rum, måste ju packa nästa vecka när mina föräldrar är här så är lika bra att börja kolla på vad jag vill ha med mig hem och vad jag ska lämna här.
 
Vid halv ett blev jag upphämtad av Brennan då vi skulle gå och kolla på 22 Jump Street tillsammans med hans syskon Reese och Sidney. Gå på bio har liksom varit våran grej sedan i december och idag var sista dagen vi gick innan jag åker hem, känns sjukt konstigt. Tror vi har hunnit med 11 filmer eller något, har kvar alla biljetterna men har inte kollat. Filmen var i alla fall stört rolig, har inte sett 21 Jump Street men blir nog så att jag ser den snart. 
 
Efter bion gick vi och åt på Taco Bell och sedan var tanken att vi skulle åka hem till Brennan men han mådde inte bra så han släppte bara av mig hemma i stället. Var bara hemma en timme innan jag och Lauren åkte hem till Katelyn som hade sitt grad party idag. Spenderade några timmar där med att käka god mat och ta en massa bilder i ett photobooth. Åkte hem ganska tidigt då Brennan inte mådde bra så han åkte hem och alla andra seniors skulle vidare på ett annat grad party så var i princip bara jag, Lauren, Kaitria och Monica kvar så tänkte väl bara se en film nu eller något i stället, har inte direkt haft någon bra dag idag. Behövde säga hejdå till bästa Robert idag när vi var hos Katelyn och även om det är ett "vi ses" så var det otroligt jobbigt, kommer verkligen sakna honom!
 
En annan grej som har gjort den här dagen riktigt deprimerande är det faktum att alla mina fina vänner hemma i Jönköping tog studenten idag. Även om jag inte skulle byta det här året mot någonting kan jag säga att det var väldigt segt att se alla bilder som fanns överallt under hela dagen och dels inte vara där och fira med dom men också att veta att jag har ett år kvar tills det är min tur. Jag hoppas i alla fall att ni hade en grym dag allihop, ösnkar jag hade kunnat vara där med er! Nu blir det se en film eller något för min del, pussar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jättebra och hjälpsam blogg! Skulle du kunna förklara mer vad du menar med att du är en sophomore men behandlas som en senior? Var det enkelt att byta familj? Funderar också på att åka efter tvåan men känns segt att inte ta studenten med dem man gått med i två år, hur känner du? Hur mycket skulle du säga att det kostar på ett ungefär allt som allt8nöjen å så inräknar)?? När du sägar att de är opmognare, hur menar du då:) hur många "år" omognare? :D Skulle vara jätteglad för svar!

2014-06-14 @ 11:23:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0