Fråga Ambassaden

Hej! 
Jag ska åka i väg till usa nu i augusti och jag håller precis på att fixa allt det här med visum. Så som jag fattat det så måste man åka till Amerikanska ambassaden och sen gå på någon slags intervju.. Och om det är så är jag extremt nervös, hehe. Hur funkade det för dig? Är det nått att vara nervös över eller inte? 
Fy vad kul att du ska iväg som utbytesstudent, du har ett grymt år framför dig kan jag lova! HÄR har du inlägget jag skrev efter mitt besök på ambassaden, och det är verkligen inget att vara nervös för. Ja man får göra en kort intervju på typ fem frågor på engelska men det är verkligen inget att vara nervös över och det går jättesmidigt! Så oroa dig inte för ambassadbesöket, själva processen innan är betydligt mer komplicerad än själva besöket. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0