To leave a handprint at Dakota High School

Halfday idag också och har faktiskt varit lite mer produktiv idag än igår vilket känns riktigt bra! Hann dock med en nap på två timmar, har sovit stört mycket efter skolan senaste tiden.
 
Idag var det i alla fall midterms i choir och history motivaion, i choir hade jag ju redan gjort mitt solo så där var det bara sight-reading och sedan kunde jag sitta och lyssna medans de andra sjöng. I history motivation var det 60 multiple choice frågor plus en essay, vi fick använda alla anteckningar och annat till frågorna så kunde kolla upp varenda svar och the essay var inte så svår så tror det gick ganska bra. När vi skulle gå ut från class så skakade mr Allaire hand med alla och önskade oss lycka till i framtiden, han bad mig även komma förbi innan mitt år var slut och det är klart jag kommer göra det! Mr Allaire har på riktigt varit en av de bästa lärarna jag någonsin har haft och jag önskar nästan jag kunde byta till mig en av hans klasser till nästa semester också.
 
Efter skolan var det dags att gå och lämna våra handavtryck på en av Dakotas väggar. Detta är en tradition de har sedan några år tillbaka och alla seniors får lämna sitt avtryck i antingen blått eller grönt (Dakotas färger) och sedan skriva sitt namn bredvid. Jag, Sarah, Madie och Katie har våra vid varandra och strax ovanför satte även Haley och Jill sina så mitt avtryck kommer finnas där tillsammans med några av mina närmsta amerikanska vänner! Har inte kort på just mitt avtryck då det var en ställning och sådär i vägen men kan fixa det när jag går runt och fotar för yearbook någon gång. Tror faktiskt även att Jennah kan ha tagit bild för yearbook när jag gjorde mitt avtryck så ska se om jag kan hitta den bilden! Under tiden vi stog i kö (skojar inte, tog en timme från att vi slutade tills vi äntligen var framme och kunde lämna avtrycken) fick vi även rösta på klass color, motto, song and flower samt rösta i mock election för yearbook. Mock election är saker som couples that should have been, class clown, best dressed, prettiest eyes osv. Ska bli kul att se resultatet sen!
 
Efter the handprints var det dags för practice, sprang 3 miles med Sarah i the hallways eftersom alla andra typ redan var klara när vi kom. Åkte hem och slappade lite innan jag faktiskt började på min Power Point presentation som ska in imorgon (här behöver man inte presentera den, bara göra den) samt förbereda lite inför the essay jag måste skriva i english class imorgon. Hann dock inte så långt då jag kom på en massa annat jag kunde göra på datorn i stället så jag gav upp och följde i stället med Brennan till skolan för att kolla på swim meet tillsammans med honom, Jake och Monica. Kayla kom även hon när hon var klar med basketball practice och vi hade riktigt skoj som vanligt, skönt att faktiskt göra något och inte bara sitta hemma hela dagen som jag gjorde igår. Kom hem och har nu gjort klart allt jag behöver tills imorgon, kommer bli sämsta arbetet någonsin men jag orkar inte riktigt bry mig just nu. Fattar aldrig mr Dulacs uppgifter ändå!
 
Imorgon blir det halfday, practice, åka till Orange Leaf med Haley, bli upphämtad av Kaitlyn för att åka till rehearsal och sedan får vi se vad som händer efter det.
Funderar på att göra en videoblogg när jag snackar engelska om jag får tid över närmaste veckorna, skulle ni vilja se det??  Mina vänner lär mobba sönder mig för det men är lite för min egen skull också då jag vill höra hur min engelska har blivit. Så, är det något ni skulle vilja se och har ni något önskemål på vad jag ska prata om i så fall??
 
Nej nu är klockan 12 och jag ska upp om fem och en halv timme, dags att sova med andra ord. Ha det fint vänner!
 
Picture från avtrycken de gjorde igår, de har delat upp det på tre dagar då vi är 700 seniors. Class of 2014

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0