The lights go out and I can't be saved

Så var det första dagen tillbaka i skolan på ett tag och inte var det lätt att ta sig upp i morse, men tack vare att det var torsdag idag kan vi ju redan säga att det är fredag imorgon och det gör allt lite lättare! I alla klasser har alla lärarna varit väldigt stressade över att vi har midterms nästa vecka då de nu ska få in på fyra dagar vad de skulle ha fått in på sju och detta har gjort att de har tagit bort en del saker vi egentligen skulle ha gjort och lämnat in, kan inte säga att jag klagar på det.
 
I US history har vi riktigt mycket vi måste gå igenom innan midterms så där var det bara full genomgång hela lektionen och jag satt och halvsov som vanligt. I yearbook fick jag reda på att jag har en deadline på tisdag jag inte ens har börjat på så måste se till att fixa det i helgen, ska göra ett senior feature men jag har ingen aning om vilket feature jag ska göra. I Choir valde jag äntligen sång inför midterm, eller Maddi valde åt mig då jag aldrig hade hört någon av sångerna innan och vi egentligen skulle ha valt runt thanksgiving. Så måste se till att lära mig den utantill i helgen! I History of Motivation så började Mr Allaire lite slappt med tävlingar samt att gå igenom info inför nästa vecka, han är på riktigt den bästa läraren jag har här och det är så himla tråkigt att jag inte ska ha honom nästa semester.
 
Lunch med samma människor som vanligt och sedan vidare till 5th hour där mr Dulac tack och lov var frånvarande idag. Hur jag ska klara en hel semester till med honom är för mig en gåta, särskilt som jag inte kommer ha Marah och Keonna i den klassen då. Satt i alla fall och pratade med Sharbel (har äntligen lärt mig hans namn, vi bytte nyss platser och jag har haft sjukt svårt att lära mig hans namn!) hela klassen, har inte snackat mycket med honom alls innan men han verkar riktigt härlig. 6th hour gick vi bara igenom hur midterms kommer gå till nästa vecka och sedan valde vi vilken monolog vi ska framföra.
 
Gick direkt till practice där jag bara sprang lite lugnt med Maddie i stället för att göra en workout då jag var riktigt sore från igår, åkte hem i en timme och gjorde mig i ordning innan jag åkte tillbaka till skolan för rehearsal. Vi tog the portraits som ska vara i programmet samt någon annanstans som jag inte kommer ihåg vart det var och sedan jobbade vi lite på koreografin till en av danserna som vi har glömt bort allihopa.  En månad till föreställning och ingen kan den, känns ju bra! Var i alla fall väldigt kul att träffa castet och krama om alla igen, var ju ett tag sen jag såg dom nu!
 
Imorgon blir det en riktig långdag då jag först har skola, sedan ska jag till practice och bara springa någon mile för att göra något och sedan har jag rehearsal från 3.30-7pm. Kommer alltså befinna mig i skolan från 6.45am-7pm, kul fredag alltså! Är helt död just nu så tänkte ta en tidig kväll så jag orkar med morgondagen. Ha det fint vänner, pussar!
 
Bara för att jag har bildbrist så blir det gamla bilder från banqueten, me and Brad + me and Brennan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0