"That's the guys only doing it for some doll"

Vad jag skulle ha gjort sedan jag kom hem: pluggat på min monolog som jag kanske måste framföra imorgon om jag har otur. Vad jag egentligen har gjort: sovit.
 
Så har min kväll alltså sett ut sedan jag kom hem vid klockan 7. Har läst igenom monologen några gånger men varje gång jag har försökt har det slutat med att jag har slutit ögonen och somnat i stället. Får ta och läsa igenom det under mina lektioner imorgon och hoppas på att jag inte behöver läsa upp den förräns på fredag.
 
Annars har det varit en väldigt slapp dag i skolan där jag i princip inte har gjort någonting även om jag antagligen kunde ha gjort det egentligen. Som sagt hade jag helst inte gjort min midterm i Choir idag utan sparat den tills på torsdag men gissa vem som var först ut? Precis, jag. Men det gick faktiskt bättre än förväntat och nu har jag ju det gjort i alla fall så det är en grej mindre att tänka på. Fick mycket beröm från folk i womens när jag träffade dom på rehearsal senare så skoj att folk tyckte det lät bra!
 
Efter skolan gick jag och pratade med min counselor innan det var dags för rehearsal från 3-6. Vi körde igenom hela act 1 för första gången så nu fick vi äntligen se hur alla scener som vi har blockat hänger ihop. Vi körde två av våra danser och det var kaos som vanligt, vi behöver verkligen jobba ordentligt med dom fram till premiären om tre veckor. Efter rehearsal gick jag ner till the athletic delen där Z väntade på mig så jag kunde ha practice, sprang 3 miles uppe på the indoortrack vilket motsvarar ca 30 varv, sjukt segt när man är själv alltså. Var bara jag och baseballspelarna där uppe plus lite vuxna som traskade omkring mitt i vägen, kändes tomt att inte ha resten av laget där.
 
Har en exakt likadan dag framför mig imorgon innan det blir 3 halfdays så är nog bäst jag tar och försöker sova nu. När vi har halfdays så kommer jag ha mer tid så ska försöka fixa lite roligare inlägg, hojta till om det är något särskilt ni önskar att jag ska fixa. Pussar!
 
Bildbrist som sagt så bilder från racet på Center Line High School

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag funderar på att åka iväg precis som du om typ några år. Jag är dock 99 och vet inte vilket år jag ska åka. Alltså direkt efter grundskolan eller om jag ska vänta några år in i gymnasiet.
Vad betalar man ungefär till YFU för att åka iväg och hur samlade du ihop pengar till det?
Var det lärt att skaffa vänner? Gick du i någon typ sport i skolan? Kan man gå tennis och va med i hejarklacken? Är så taggad på att åka iväg och tänker mig att det ska vara precis som i serier, typ one tree hill. Är det så? Tacksam föe svar! Btw sjukt bra blogg

2014-01-14 @ 16:24:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0