Live from the basement

Kör en mobilblogg såhär vid klockan ett på natten, live från källaren där jag befinner mig med Monica, Kaitria, Lauren, Lana, Tara, Rachel, Sarah och Kayla. 

Började dagen med att åka in till skolan för practice, vägarna var hemska och vi fastnade först utanför vårt hus då det inte var plogat. I princip alla har fastnat minst en gång idag, vägarna är hemska och jag vet att en del av mina vänner inte får köra själva idag på grund av det. Att amerikanare inte använder vinterdäck gör verkligen inte saken bättre! Hur som helst var det inte alls mycket folk där på grund av snön och ingen av coacherna var där så trappan upp till the track var låst så vi kom inte upp där. De fyra killarna som var där ringde coach Eddie och de fick tillåtelse att ta the day off så de åkte iväg och käkade frukost i stället men då några av tjejerna har en sak att de ska springa 100 dagar i sträck sprang vi en mile på nedervåningen.

Då det enligt amerikanarna var alldeles för kallt för att vara ute idag (hela -10 grader!) så skippade vi sledding så jag ägnade bara dagen åt plugg och ännu mer One Tree Hill tittande. 

Är ju tack och lov ledig från skolan imorgon också så först ska vi hela gänget till practice och sedan blir det nog plugga och sådär som gäller imorgon. Vet att en del av er ska tillbaka till skolan imorgon, jag lider med er! Ha det grymt vänner, pussar! 

Jag och Haley på vårt första race, har inte sett henne på hela lovet and i miss that girl! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad synd att ni inte passar på att åka pulka. Vi saknar snön!

Svar: Amerikanare är för mesiga, sen äger ju ingen av dom ordentliga jackor eller termobyxor så de kan ju inte klä sig ordentligt när det är kallt
Sara Tyngel

2014-01-07 @ 12:00:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0