First day of midterms

Gissa vad jag har gjort sedan jag kom hem från skolan vid typ klockan 1?? Precis, inte ett dugg! Eller jag har sovit och tittat på OTH samt att jag faktiskt tog och städade mitt rum men annars har jag inte gjort någon nytta alls idag. Kanske är dags att ta tag i livet men alla andra måste ju faktiskt ta och plugga inför sina midterms och kan inte slappa så som jag gör. Hade ju dock kunnat börja på mitt engelskaprojekt som är due fredag men tänkte att jag sparar det tills imorgon.
 
Hade ju i alla fall midterms i US History och yearbook idag, gick nog helt okej i alla fall. Kunde långt ifrån alla frågorna i history men kommer ju klara provet i alla fall och i yearbook skrev vi en essay där vi i princip skulle betygsätta oss själva och det var ingen som tog den seriöst. Efter det jobbade vi bara med våra sidor innan klockan ringde och vi fick sluta. Kollade powerschool och mina midterms i choir och theatre hade fått betyg, 98 i choir och 100 i theatre kan man väl kalla helt klart godkänt med tanke på att jag inte alls var förberedd på någon av dom! Har nu bara två midterms kvar att göra vilket känns väldigt skönt.
 
Gick till practice där vi gjorde en workout inomhus och sedan var det bara att åka hem och slappa. Morgondagen kommer se likadan ut bortsett från att jag faktiskt måste plugga lite och inte kan slappa hela dagen, ska träffa Haley på fredag i stället då det inte riktigt gick att få in de här två dagarna.
Har väl inte så mycket mer att säga utan tänkte dra mig mot sängen nu, tidigt för att vara mig faktiskt men har haft svårt att komma upp de senaste dagarna så lägga sig tidigare kanske kan vara en lösning på det problemet. Ha det fint vänner, pussar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0