First day of 2nd semester

Riktigt lång dag idag alltså, var i skolan mellan kvart i sex på morgonen och tjugo över sju på kvällen. Har en likadan dag imorgon så borde väl sova egentligen men vad gör man inte för blogguppdateringen??
 
Första dagen på 2nd semester idag som sagt vilket innebar att vi började med att träffas i 10min i våra homerooms där vi fick våra scheman. På mitt schema stog det B lunch så jag smsade runt för att se till att jag skulle ha någon att sitta med vid lunchen, när jag kom till klassen sa mr Tempio dock att vi skulle ha C lunch i alla fall så var bara att smsa runt igen för att se vilka som skulle vara i den lunchen. Slutade med att jag satt med Madi, Marisa, Kaitria, Tara, Noah, Brooks och Jacob, hade bättre lunchbord förra semestern men så är det.
 
Mitt schema för semestern ser i alla fall ut såhär:
1st hour: photography 2
2nd hour: yearbook
3rd hour: womens varsity choir
4th hour: us history
LUNCH
5th hour: English
6th hour: theatre arts 2
 
Enda nya klassen för min del är alltså photography 2, verkar verkligen inte som någon blow off class utan kommer nog bli ganska svår (särskilt för mig som inte har jobbat i mörkrum innan) men intressant class. Har Rachel som jag känner i den klassen och de andra som har den verkar riktigt goa så blir nog skoj! Yearbook och choir var som vanligt bortsett från att vi hade fått tre nya tjejer i choir, känner alla från musikalen och de är asgoa så det blir skoj! Eftersom min US History class är en ny hour så var det i princip bara nytt folk där men kände igen några stycken i alla fall och tjejen jag sitter bredvid verkar trevlig, är ändå bara sophmores i den klassen så gör inte mig så mycket. I engelska så är jag ju då tyvärr fast med Mr Dulac, tack och lov att jag har Jake och Brad som räddar mig eftersom alla andra bytte ifrån den klassen. Keonnas schema hade dock blivit ändrat så hon är kvar, Gino har även han kvar Dulac 5th hour och Ashley från musikalen är också i klassen nu så känner några i alla fall. Vi är typ bara fem personer kvar från förra semestern. I Theatre arts var det några från förra semestern men även en hel del nytt folk, blev dock otroligt glad när jag kom in och såg Brittany och John från choir och musikalen sitta där för jag visste inte att de skulle ha den klassen. Blir nog en riktigt skoj klass nu skulle jag tro!
 
Yes, där har ni ändringarna i skolan för min del. Efter skolan var det idag rehearsal från 3-6 och sedan gick jag för att möta upp coach Z och ha practice. Det är verkligen inte kul att springa där uppe helt själv men tack och lov kom Ken och sprang min sista mile tillsammans med mig så slapp göra allt själv.
 
Morgondagen ser som sagt likadan ut så det är dags för mig att sova nu så jag orkar ta mig upp. Pussar!
 
Smygfotade en bild på coach Z lol, så söt är han!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Asså ämnena ser ändå roliga ut(?) Är det de enda har? Läser de typ inte matte, naturämnen, samhällsämnen osv? :)

Svar: Haha jo dom har allt sånt också! Dom måste läsa ett visst antal credit av matte, natur, samhäll, språk, art och allt sånt där för att få ta graduation, därför kan de inte bara välja easy classes. Men jag är ju bara här för att chilla så jag har valt skoj klasser som inte är så mycket plugg i :) Sjukt kul att du läser bloggen btw!
Sara Tyngel

2014-01-22 @ 18:31:40
URL: http://nathalieamanda.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0