En riktig slappardag

Trots att den här helgen bara har varit en dag längre än vanligt känns det som om det har varit lov, antagligen för att jag har gjort så otroligt mycket de här dagarna. Har haft en riktigt grym helg verkligen och både ser fram emot och fasar inför skolan imorgon. Hade väl varit okej om det inte innebar väckning vid klockan 5.30.
 
Imorgon är det i alla fall första dagen på 2nd semester så i början av dagen ska vi till våra homerooms och få vårt färdigställda schema, jag vet redan vilka klasser jag kommer ha och sådär men kan vara så att min lunch ändras vilket jag är nervös inför. Får smsa alla jag känner så fort jag får mitt schema så jag vet att jag har några att sitta med. Blir bara en ändring i mitt schema inför 2nd semester men det tar jag imorgon när jag har sett hur den klassen verkar bli.
 
Idag har i alla fall varit en riktig slappardag, sov länge då jag var helt slut från igår och sedan skypeade jag i ca en timme med Oskar och även lite med Jonatan i slutet. Love and miss u guys, you guys are awesome!
Bortsett från det har jag i princip inte gjort någonting idag, har nördat One Tree Hill avsnitt, tittat på en film med Lauren och bara slappat. Typ alla mina vänner har varit iväg på ett indoor trackmeet men jag var alldeles för trött för det efter två dagar med dansande och skidåkande så jag valde att inte åka. Lauren fick dessutom inte åka för mina värdföräldrar så ville inte göra det värre för henne genom att åka själv.
 
Nu ska jag se ytterligare ett avsnitt av OTH innan det blir sängen, skola+rehearsal+troligtvis practice är det som gäller imorgon så blir en fullsmockad dag. Ha det fint vänner, pussar!
 
Favoritkillarna på min avskedsfest, miss u guys!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin blogg. Just startat en ny, kolla gärna! :)

2014-01-22 @ 13:07:17
URL: http://wiesh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0