Don't Drop That Thun Thun

Fråga mig inte om rubriken, men har gått runt och sjungt på just den där raden senaste timmarna så fick bli den. Har haft en riktigt bra dag idag faktiskt och är nu ganska slut, lagom taggad på 6 timmars dans imorgon.
 
En annan anledning till att jag verkligen inte är taggad på dans imorgon är att jag på grund av rehearsal inte kunde åka med Monicas familj up north den här helgen. Monica, Kaitria, Lauren och Brennan är där uppe nu fredag-söndag tillsammans med Monicas familj, hennes systrar samt Kyle och Jeff som är alumnis och som jag också känner då jag har träffat dom några gånger när dom har varit hemma från college. Så ja, det suger verkligen! Men inte så mycket jag kan göra åt det, kan inte missa imorgon då vi ska gå igenom ny koreografi så bara att köra på.
 
Idag var det i alla fall våra sista midterms i skolan och vår sista dag för den här semestern. Jag lämnade in min powerpoint samt skrev en essay i engelskan och betygen kom ut på powerschool nu under eftermiddagen, alltså ni anar inte min chock när jag såg att jag fick 100 på båda!! Jag skämtar inte när jag säger att jag hittade på både lösningar och källor till dom, har ingen aning om hur jag lyckades få full credit för det. Klagar inte dock! När vi kommer tillbaka till skolan på tisdag (vi är lediga på måndag på grund av Martin Luther King day or whatever, älskar amerikanarnas alla helgdagar) börjar second semester med nytt schema och sådär, mitt ser i princip likadant ut men kan dra ändringarna nästa vecka.
 
Gick till practice efter skolan där vi gjorde en riktigt jobbig workout, vi var helt slut efteråt allihop. Skulle sedan ha åkt med Haley till orange leaf som sagt men hon var med i en liten olycka igår så hon får inte köra för sina föräldrar just nu så därför väntar vi lite med det. Tog i stället en kort nap innan Kaitlyn kom och hämtade upp mig och vi åkte till rehearsal för musikalen, jobbade med en av koreografierna vi i princip har glömt bort allihopa och hjälp det är verkligen kaos. Kom hem vid halv sju och var hemma en timme och åt o sådär innan Tony skjutsade upp mig till skolan igen där jag kollade på killarnas basketmatch tillsammans med Jill, Jake och Jimmy. Vi förlorade tyvärr men det var en riktigt skoj match! Fick skjuts hem av Jake och jag har sedan bara slappat framför tv:n resten av kvällen.
 
Nej nu ska jag sova så jag orkar med sex timmars dansande i klackskor imorgon, pussar!
 
Lol jag lyckades photo bomba Kaitlyns snapchat, och bara för att jag inte har någon annan bild så bjuder jag på en screenshot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0