Coldday coming up!

Alltså ni anar inte glädjen när jag ca 15 minuter efter att jag kommer hem från rehearsal får veta att skolan är inställd imorgon, that was a true hallelujah moment! Det ska nämligen bli -30F med windchill imorgon (-34C) så även om det bara är runt -10C i luften kommer det blåsa riktigt ordentligt och då kan ju dom stackars små barnen inte vänta på bussen utan vi får ställa in skolan. Gotta love America sometimes!
 
Känner att morgondagens coldday kommer väldigt lägligt då det är riktigt skönt med en tredagars helg innan tech week drar igång. Nu har jag en extra dag på mig att sova ut samt se till att lära mig koreografierna och sådär inför showen. Tror vi ska in till practice imorgon i alla fall (vilket jag kan behöva...), har inte sett xc folk på ett tag så ser faktiskt fram emot det, och sedan får vi se hur resten av dagen ser ut. Är ju trots allt fredag! Andra tredagarshelgen i rad och bara tre dagar i skolan denna veckan, I like it!
 
Skolan idag var precis som vanligt och inget särskilt hände, många klagar över sitt schema och sina klasser nu under 2nd semester men bortsett från mitt lunchbord så tycker jag faktiskt att mitt är riktigt bra och jag trivs med klasserna. Och lunchbordet är inte dåligt, bara inte lika härligt gäng som förra semestern.
 
Efter skolan så följde jag med Kaitlyn hem till henne och då passade vi på att köra igenom lite koreografier till både våra Hot Box dances samt till Sit Down You're Rockin the Boat så dom satt lite bättre inför kvällens rehearsal. Hade otroligt kul och slappade i några timmar innan det var dags att åka bort till skolan igen för rehearsal, vi fick ännu fler av våra costumes och dom blir i princip bara värre och värre men samtidigt är dom väldigt roliga så gör inte så mycket. Ska visa bilder på allting när showen närmar sig och allt är klart. Rehearsal slutade vid strax efter nio och då var jag som vanligt helt slut, har blivit långa dagar de tre dagarna vi har haft skola denna veckan.
 
Ska kolla på senaste avsnittet av vampire diaries och sedan ska jag sova så jag kan utnyttja morgondagen med att få in lite extra sömn. Ha så kul i skolan vänner, pussar!
 
Lol har inga bilder så var bara tvungen att visa vad Lauren roar sig med på snapchat när hon inte har något att göra, haha I love them!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej,
Din blogg har blivit nominerad till Bästa USA-blogg i Supersavertravels Travel Blog Awards 2013! Travel Blog Awards är en utnämning där vi tillsammans kommer att nominera och rösta fram de skönaste resebloggarna i fem olika kategorier.
Ju fler nomineringar en blogg har, desto större är nämligen chansen att komma till final! Du kan hämta hem en widget till din blogg – den gör det lättare för dina läsare att nominera och rösta på dig! Widgeten hittar du här: http://www.supersavertravel.se/tavling/travel-blog-awards/2013/usa-blogg.
Vinnarna inom respektive kategori kommer förutom den stora äran även att vinna en utgivning av sin blogg i bokform hos BoDTM – Books on Demand! Lycka till :) Med Vänliga Hälsningar Madelene


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0