The universe is change; our life is what our thoughts make it.

Som sagt hade vi show för en middle school (Michaels faktiskt) samt några klasser från Dakota på förmiddagen idag och det gick riktigt bra! Vi gjorde bara en 45min show med några dansnummer men det var lyckat och det var gött att få göra en liten mindre show före premiären imorgon. Är otroligt taggad verkligen! Gino kommer äntligen tillbaka imorgon och vi är redo att köra allihopa, är så otroligt go stämning i castet just nu och det är så stört gött!
 
Under 5th hour idag så gjorde Mr Sibley (rektorn) ett announcement att vi skulle sluta skolan tidigare vilket möttes med jubel i klassrummet. Så i stället för att sluta 2.11 slutade vi vid 1.40, en halvtimme tidigare alltså vilket var väldigt skönt. Anledningen var att det hade snöat stört mycket under hela dagen och då vi delar bussar med middle schools i distriktet och det skulle ta längre tid än vanligt för bussarna att lämna av folk så lät de oss gå tidigare så bussarna kunde hålla tiderna. Middle Schools och Elementary Schools börjar och slutar nämligen skolan senare.
 
Eftersom jag inte hade rehearsal idag (våra order var att gå hem och sova i stället) så gick jag till practice, enda gången den här veckan jag har möjlighet att göra det och det var riktigt gött att springa faktiskt. När man springer varje dag blir det ibland ganska segt men nu när jag inte har gjort det på några (lol 2) dagar så är det betydligt skönare! Gött att träffa laget också, som vanligt. 14 personer från laget kommer och kollar på showen imorgon så de kommer ta upp en hel rad, otroligt gulligt av dom att komma tycker jag. Även Eddie och Zar (coacher) kommer vilket är väldigt skoj!
 
När jag kom hem från practice så följde jag mr Moses och Ms Schmidt´s order och sov och slappade resten av dagen. Såg nya avsnittet av PLL som jag missade igår och fixade lite bilder som jag hade lovat att göra till några i yearbook men annars har jag i princip bara sovit och det har varit otroligt skönt, behövde verkligen det! Imorgon så är det showdags, efter allt jobb vi har lagt ner är det dags att köra och det känns helt sjukt! Kommer åka hem direkt efter skolan då jag måste vara tillbaka vid 5 så det är ingen idé att gå till practice.
 
Nu är det dock dags för mig att sova så jag är pigg och taggad på show och skola imorgon. Hoppas allt är fint med er vänner, pussar!
 

Kommentarer
Postat av:

Hej!

Är fett sugen att åka till USA ett år. Mitt problem är att jag redan går i ettan och därför måste åka nästa år. Jag vet inte hur jag ska kunna få tag i så mycket pengar på så lite tid. Har du några förslag? (Behöver ju kunna betala av alla avbetalningar så att säga). Grym blogg btw!

2014-02-06 @ 12:40:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0