Slutspurten - jag behöver er hjälp!

Man kan nominera fram till 4 februari, det är alltså slutspurten nu innan de med flest nomineringar går till finalen. Ni som inte redan har gjort det, snälla tryck på bilden nedan och gå in och nominera mig i kategorin Bästa USA-blogg, det hade verkligen betytt otroligt mycket för mig!! Det tar verkligen bara två minuter, skriv bara in Sara Utbytesstudent som namn samt min bloggadress (sarasusa.blogg.se) och du är klart, enkelt och jag skulle bli otroligt tacksam om du tog dig tiden till att göra det!
 
Till er som redan har nominerat, TACK så otroligt mycket! Betyder otroligt mycket för mig att ni gillar det jag gör, utan er läsare hade det inte varit lika roligt att blogga.
 
 
Travel Blog Awards 2013! Många hotell i Barcelona har riktigt fina priser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0