Jag kom till final!

Tack vare er grymma läsare så kom jag till final i kategorin Bästa USA-blogg hos Supersaver Travel. Stort tack till alla er som har nominerat och gett mig den här chansen! Nu behöver jag bara er chans att vinna finalen också, så skulle betyda otroligt mycket om ni kunde klicka på bilden nedan, välja min blogg och ange er epostadress och därmed rösta på mig. Otroligt smidigt och det skulle verkligen betyda sjukt mycket!
 
Ett av priserna är att få sin blogg publicerad i bokformat och det hade verkligen varit otroligt kul att få som minne från mitt underbara år här i USA. Uppskattar verkligen att ni är så många som kommer in och läser bloggen och som lämnar kommentarer osv, utan er hade det inte varit lika kul att blogga om mitt år här borta. Så snälla, lägg en snabb minut på att rösta på min blogg och ni hade gjort min dag!
 
Ni är grymma, pussar!
 
 
Travel Blog Awards 2013! Fynda ett Hotell stockholm billigt så sparar du pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0