Guys and Dolls Video

Som en del läsare kanske kommer ihåg så postade jag i samband med auditions till musikalen en video som Rami hade gjort. Nu har han även gjort en kort video från showen så tänkte att jag lägger upp den också! Ni ser mig som tjejen Rami stjäl en väska av, alltså i brun hatt, hög kjol och brun blus, samt som en av de gulklädda Hot Box dansarna. Ni ser mig faktiskt även på stillbilden tillsammans med Kate! Är med i lite andra scener också men där hinner ni inte riktigt se mig.
 
Blir väldigt mycket Guys and Dolls uppdatering nu men är bara två dagar kvar och sen är showen över så då slipper ni det!
Här har ni videon i alla fall, enjoy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0