Den grå vardagen rullar på

 
Den här veckan går verkligen stört långsamt, sorgligt att det bara är onsdag. Är inte bara veckan som går långsamt utan alla lektioner känns år längre än de brukar vara, sjukt segt alltså!
 
Så ja, seg skola som vanligt och sedan practice där vi sprang i the hallways samt körde lite sprints. Inget alltför tufft där alltså, vi har en easy week nu vilket jag ju i princip har haft de senaste tre veckorna men blir ändå mer för mig än vad jag hade då så gör väl inte så mycket. Kom hem och tittade på OS samt tog en nap och nu klipper jag ihop filmklippen från när castet provade djungelvrål och där har ni väl i princip min dag. Medans jag inte har några läxor alls har alla andra jättemycket vilket gör att ingen kan hitta på något så har inte så mycket annat att göra än att bara chilla här hemma. Vilket antagligen också är en anledning till att dagarna går så otroligt segt!
 
Torsdag imorgon och så länge jag inte lyckas hitta något annat att göra kommer den dagen antagligen se exakt likadan ut som idag, kul liv med vardagen här i staterna! Nästa vecka är det i alla fall lov så då blir det förhoppningsvis lite roligare saker som händer, trots att vi bara har en hel skolvecka sedan vi kom tillbaka efter jullovet så kunde jag inte vara mer redo för break. Börja skolan vid 7.15 varje dag är verkligen inte kul!
 
Hoppas att ni har ett bra lov allihop, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0