Ny blogg!

Var en del som ville att jag skulle blogga under mina två veckor i USA och tänker att det ändå hade varit kul att ha en blogg att skriva i även här hemma samt för mina USA resor både nu och i sommar så tog tag i bloggen jag startade när jag kom hem men sedan aldrig skrev i. 
 
Den är inte färdigkordad eller färdiguppdaterad på långa vägar men tänker att den duger att skriva i för USA resan i alla fall så jag hoppas att ni vill följa min resa och sedan även livet här hemma trots att mitt utbytesår är över! HÄR hittar ni bloggen och det är bara att gå in och läsa samt följa på bloggen så kan ni få följa min resa tillbaka i mitt andra hem som börjar om bara 4 dagar! Helt stört! Ha en bra jul fina ni så hörs vi på den nya bloggen, pussar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0