10 dagar kvar

Hej alla fina som fortfarande kollar in här! Har fått in flera frågor sen jag bloggade sist och jag har svarat på alla i kommentarsfälten så det är bara att gå in och kolla där. För övrigt är det äntligen jullov om endast 2 dagar och det är bara 10 dagar kvar till jag får åka tillbaka till mitt andra hem!! Alltså är så otroligt taggad så ni anar inte, hoppas på två grymma veckor i mitt andra hem på andra sidan Atlanten. Finns det intresse för uppdatering under tiden jag är där kan jag säkert fixa något, blir nog dock på en annan blogg och inte här då jag bara vill ha mitt utbytesår i denna bloggen. Men vill ni ha uppdatering under tiden?? För då kan jag försöka fixa det!
 
Tänkte svara på senaste frågan jag har fått här i inlägget, annars ligger svaren som sagt i kommentarerna. 
 
Hej! Följde din blogg hela förra året och den var jätte inspererande. Har en fråga om hur det känns att vara tillbaka i gymnasiet när dina vänner har tagit studenten och dina vänner i USA är på college?
Åh vad kul att höra, glad att bloggen var uppskattad! Att mina vänner i USA är i college känns inte så jobbigt, känns nästan skönare att dom går vidare än att dom skulle gå tillbaka till Dakota och träffas varje dag medans jag inte får se dom alls. Vet att de allihop trivs sjukt bra också så jag är bara glad för deras skull att allt går så bra för dom. När det gäller här hemma så är det faktiskt inte så jobbigt att vara den enda som är kvar i gymnasiet som jag trodde att det skulle vara. Ändå ganska skönt att fortfarande inte behöva ta ansvar och ha lov och sådär. Så det som är jobbigt är väl inte att vara kvar i gymnasiet utan det är snarare att mina kompisar är klara och ska ge sig ut och resa vilket gör att jag i princip är den enda som är kvar i mitt kompisgäng snart. Så för att sammanfatta det: tycker det är skönt att mina kompisar i USA är i college i stället för kvar på Dakota, gör mig inget att fortfarande vara i gymnasiet men är däremot jobbigt att alla mina vänner åker iväg på olika håll. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jag vill jättegärna att du uppdaterar under tiden du är borta! :D
Vad är dina topp tio saker du ska göra det första du kommer till USA? Så nyfiken! :)

Svar: Jag ska försöka fixa det! Första är att ge Brennan världens största längsta kram och försöka att inte börja storgråta vilket jag dock lär misslyckas med lol och sedan blir det till att köpa en Slurpee på vägen hem från flygplatsen men annars vet jag inte! Är taggad på practice igen, frozen youghurt, taco bell, träffa alla vänner och bara vara tillbaka i USA!
Sara Tyngel

2014-12-17 @ 23:57:25
Postat av: Lovisa

Skulle vara jättekul om du uppdaterar när du är i USA!

Svar: Försöker fixa det! :)
Sara Tyngel

2014-12-19 @ 21:43:53
Postat av: Anonym

Det skulle vara jättekul om du kunde uppdatera under tiden! :)

Svar: Ska försöka fixa det! :)
Sara Tyngel

2014-12-20 @ 17:49:53
Postat av: Elin

Jag följde hela ditt år från början och till start och jag är så himla ledsen att det är slut för jag gillade dig så himla mycket! Jag tänker också åka på ett utbytesår. (om jag får ihop pengar :( )
Jag går i nian nu och tänkte åka efter ettan och jag är lite rädd att jag ska gilla min nya klass på samhäll för mycket så att det stoppar mig från att åka. Jag är ganska kluven på den fronten + alla i min omgivning vill att jag inte ska åka så jag har inget stöd alls :( vet inte riktigt vad min fråga är men, ha det så kul i Usa nu!

Svar: Skit i vad andra tycker och bara ÅK ÅK ÅK!!! Det är det bästa du någonsin kan göra, helt seriöst säg till dina föräldrar att mejla mig så kan jag ge dom 1000 anledningar till varför du ska få åka iväg på ett utbytesår! Jättekul att du har uppskattat bloggen och jag hoppas verkligen att du får chansen att komma iväg!
Sara Tyngel

2014-12-20 @ 22:36:36
URL: http://elinalmqvistt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0