I don't want to hold you if you want to go

Internet är tack och lov tillbaka vilket gör att jag kan uppdatera som vanligt! Hann inte fixa bilderna idag heller men ska verkligen ta tag i det så jag får upp alla inlägg nu i veckan, var ju två veckor sedan jag kom hem från Hawaii nu, vilket för övrigt är otroligt deprimerande.
 
Tillbaka till skolan idag då efter ett härligt lov och det var verkligen otroligt segt, tack och lov att jag förhoppningsvis får sluta när seniors slutar vilket är 30maj, i så fall är det inte sådär jättemånga skoldagar kvar nu. Vanlig skoldag i alla fall och det hände inget särskilt i någon av klasserna, i Choir visade mr Moses bilder från deras resa till Hawaii förra veckan och jag kände mest att jag ville tillbaka dit typ nu. Dom bodde på samma ställe som oss och gjorde även flera av de sakerna vi gjorde under veckan så blev en ordentlig flashback.
 
Efter skolan blev det practice som vanligt där vi körde en ganska hård sprintworkout, jag är verkligen ingen sprinter och varje gång vi gör en sån här typ av workout är mina ben och min rumpa död efteråt. Behöver nog köra lite mer benstyrka känner jag om jag ska kunna prestera bra under säsongen! Vårt första riktiga meet är på torsdag och sen är det ett meet på lördag också, är nästan två meets varje vecka fram till säsongen slutar i maj vilket både är skoj och väldigt segt!
 
Efter skolan så har jag försökt plugga till mitt US History prov jag har imorgon (mr Tempio meddelade på lektionen idag att "if you didn't study during the break you will be screwed at the test tomorrow" och jag kände väl mest att yes that's me) men plugget var väl inte sådär jätteeffektivt kan jag inte påstå. Kanske kan bero på att jag tittade på The Hunger Games samtidigt, vad vet jag. Det är ju till större delen multiple choice så ska väl klara mig i alla fall!
 
Nu ska jag sova så jag orkar med ännu en skoldag imorgon, bara tre dagar kvar den här veckan tack och lov! Hoppas ni har haft en bra början på påsklovet finingar, pussar!
 
Kind of miss xc season actually...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0