Hemkommen från Chicago

Är nu hemma från en riktigt bra helg i Chicago! Sjukt häftigt med så stor stad och alla höga byggnader, gick nästan in i folk hela tiden då jag gick och tittade uppåt i stället för att se vart jag gick. Jag är dessutom en person som älskar att se platser från filmer på riktigt så att få se the bean som man ser i så många filmer eller the subway spåren som man ser i till exempel LOL och Divergent tyckte jag var riktigt grymt!
 
Vi kom hem tidigare i eftermiddags och Lisa ville bara att vi skulle stanna hemma idag så det har blivit en slapparkväll med film och sådär. Vi lämnade även tillbaka min promdress då jag har bestämt mig för att beställa en annan, hoppas på att den kommer passa bara. Bild får ni dock inte se förräns det är dags för prom vilket är den 30 maj!
 
Har en massa bilder att bjuda på men jag orkade inte ta tag i att föra över och redigera dom just nu så ska se till att fixa det senare i veckan, kommer även ge er en mer detaljerad beskrivning av vad vi har gjort när jag är klar med bilderna. Har även resten av inläggen om Hawaii kvar att fixa samt några frågor att svara på så kommer komma en del skoj uppdatering i veckan om jag bara orkar ta tag i att redigera alla bilder lol.
 
Imorgon är det practice och sedan får vi se vad resten av dagen bjuder på, de flesta är ju som sagt bortresta då det är spring break men några vänner finns det kvar här hemma så något ska vi väl lyckas hitta på! Hoppas ni har haft en grym helg vänner, pussar!
 
Instagrambild tagen uppifrån the Willis Tower, tidigare känt som the Sears Tower. Högsta byggnaden i USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0