Bonfire

Var för trött för att uppdatera igår och somnade framför en film så vi kör gårdagens uppdatering idag i stället!
 
Började med practice då vi körde en hård workout, 2 sets med 4x200m i hard pace. Jobbig men go workout som kändes ordentligt i benen efteråt! Börjar dessutom äntligen bli vårväder här i Michigan så det var riktigt varmt och skönt ute, asgött verkligen. Låg och solade at the turf (the footballfield) efteråt och det var så stört skönt!
 
På kvällen blev det bonfire hemma hos Sarah tillsammans med Lauren, Monica, Kaitria, Marisa, Robert och Brad, riktigt mysigt verkligen! Vi satt och snackade och sedan körde vi en variant av mörker kurragömma i området, riktigt bra kväll även om mitt hår fortfarande luktar rök efter två duschar.
 
Kom ganska nyss hem från practice, körde lättare idag då freshman och sophomores har ett meet imorgon. Det är på Dakota så vi som är seniors och juniors ska dock dit och hjälpa till så blir en heldag i solen vilket inte är helt fel. Senare ska jag och Lauren till frisören, har inte klippt mig sen innan jag lämnade Sverige i juli typ så det är välbehövligt kan jag säga! Mitt hår är verkligen stört slitet just nu. Sedan smsade Brennan mig nyss och det ser ut som vi ska på bio senare ikväll, blir nog skoj!
 
Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0