Back to reality

Var riktigt tufft att komma tillbaka till skolan idag och jag kan utan att överdriva säga att det sög. Börjar bli otroligt trött på den amerikanska skolan faktiskt, älskar allt runtomkring den och allt folk men själva skolsystemet och lektionerna börjar jag bli väldigt trött på. Skönt att det bara är en vecka kvar och sedan får vi Spring Break, och då blir det Chicago med värdfamiljen!
 
Hur som helst så flöt skoldagen på utan att något särskilt hände precis som vanligt. På practice körde vi en workout ute då det för att vara Michigan var ganska varmt (10 grader är dock fortfarande kallt efter att ha kommit från nästan 30 varje dag), tre 400m runt the 9th-grade center och det känns att jag inte har sprungit på en vecka. Men tydligen ska jag springa mitt första meet på onsdag så var bara att köra. Vi var klara med vårt innan the distance kids ens hade börjat med sin workout och i stället för att vänta enda tills Lauren blev klar så åkte jag med Jill till Country Inn där hennes pojkvän jobbar för att käka. Han bjöd på maten och det var riktigt gott, härligt att sitta och snacka med Jill också efter att inte ha sett henne på en vecka och då hon precis som alla andra åker till Mexico på spring break kan jag ju inte hänga med henne då.
 
Har sedan jag kom hem bara sovit, har känt av jetlag hela dagen och det har gjort det hela ännu segare. Har dock en massa plugg som jag måste ta tag i så att sova var väl inte det bästa jag kunde ha gjort kanske men så blev det. Ska fixa första Hawaii inlägget samt svara på lite kommentarer och sedan kanske göra något plugg om jag känner för det lol. Så har ni kommenterat något det senaste, kolla under er kommentar så hittar ni ett svar där. Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0