All your perfect imperfections

Alltså idag har man verkligen märkt hur mycket filmernas High School stämmer in på hur det är på ett riktigt High School. Det drama och gossip som har varit överallt idag är verkligen helt stört, det mesta av det har med spring break och Mexico att göra. Verkligen typical High School drama!
 
Min dag har i alla fall bestått av redigering i photo, göra en powerpoint till min engelskapresentation jag skulle ha i 5th hour i yearbook, öva på vårt riktigt grymma Titanic medley i Choir som verkligen är stört kul att sjunga, prov i US History som jag antagligen inte gjorde särskilt bra på, presentation i engelskan som inte heller den gick så bra då min accent alltid kommer fram och ställer till det när jag pratar framför klassen och sedan avslutade vi med att visa upp våra scener i theatre arts. Snabb genomgång av hur min dag på Dakota kan se ut, samma schema varje dag. Vi vaknade förresten upp till 2inches of snow i morse, från att ha haft 23 grader i helgen till att få snö, typical Michigan weather. Ser dock ut som det ska bli hyffsat varmt igen till helgen tack och lov!
 
Efter skolan blev det practice inomhus, workout igen men lite lättare än den vi gjorde igår. Mina shins har börjat göra otroligt ont igen så tog och isade dom efteråt, hoppas det går över snart för även om jag inte känner mycket när jag springer så gör det otroligt ont när jag är klar.
 
Efter practice blev det bara hem och slappa lite innan vi gjorde oss i ordning och åkte till team dinner at American Pie. Det är ett pizzaplace där de har pizzabuffé, massa olika sorters pizzor och man fick äta så mycket man orkade. Då vi är så otroligt många i laget så är detta enda teamdinnern vi har under säsongen, stört tråkigt då det verkligen var otroligt kul under cross country season! Vi fick även dela upp oss så tjejerna kom en timme innan killarna då kön annars hade blivit alldeles för lång. Vi stannade dock inte så länge då vi såg på twitter att Orange Leaf hade en deal idag så efter att ha proppat i oss pizza åkte vi dit och proppade i oss frozen yoghurt tills vi i princip mådde illa för att vi hade ätit så mycket. Vi fick även se ett promposal (=prom proposal), dock var dom inte från våran skola utan Anchor Bay som ligger typ 20min härifrån men vi jublade lika högt för det. Har inte sett så många promposals än men är fortfarande två veckor kvar tills det är dags för oss att köpa biljetter så kan nog komma en del närmsta dagarna nu. Verkligen sjukt kul grej att amerikanarna verkligen går in för det och gör så otroligt gulliga grejer, vi borde ta efter det i Sverige också!
 
Nu blir det sängen för mig och tagga morgondagen som precis som vanligt består av skola och practice, tror inte det händer så mycket mer spännande än så faktiskt. Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar!
 
Kaitria, Katelyn, Me, Lauren, Marah, Monica, Jill and Madi @american pie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0