Yearbook + Musikal + Skype

Vi har gått runt och fotat till olika uppgifter i yearbook i skolan och ni ser några utav bilderna här ovanför. Fotade av mig, Katelyn eller Ken, dom två sista ser ni även på några utav bilderna. Ni ser även en bild på Mr Timpa, även känd som coach Timpa och alltså min XC coach och mentor. Annars har ni skolans huvudbyggnad, the footballfield och Katelyn vid hennes bil.
 
Efter skolan idag gick jag på workshop inför auditions för skolans musikal. Hade varit så otroligt kul att vara med, men det är inte många roller och med en så stor skola är det många som är intresserade av att vara med och många som är riktigt duktiga. Hoppas på att kunna få göra någon liten del i den i alla fall, hade varit stört kul och ett bra sätt att lära känna nytt folk. Musikalen håller dessutom på under vintern vilket gör att jag har något att göra mellan XC och Track säsongen.
 
Kom sent till practice och sprang bara en kort sväng medans dom avslutade sin workout och cooldown. Fick skjuts hem av Madi och stupade på sängen och tog en nap så fort jag kom hem, så galet trött! Skulle egentligen ha åkt och shoppat med Sarah men vi tar det på söndag i stället, hoppas på att kunna köpa min homecomingdress då också. Har ikväll i stället pratat med Emma på skype vilket var första gången sedan jag kom hit, och åh vad härligt det var att snacka med någon i samma situation! Att vara utbytesstudent är inte helt lätt ska ni veta, och att ha någon att snacka med då är så otroligt skönt.
 
Imorgon ska jag på YFUs Arrival Orientation, kul att träffa fler utbytesstudenter! Ska åka dit med Josefine och sen vet jag inte riktigt hur många studenter det kommer vara där men är riktigt taggad på det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0