There is just one life for each of us: our own.

1. Vi tjejer kör peppningsring runt ett träd
2. Me in action
3. Bild från starten i killarnas race, bara för att ni ska få se hur sjukt mycket folk det är som springer
 
Idag passade jag på att sova ut länge, otroligt trött efter första skolveckan med tidig uppgång och full koncentration hela dagarna. Har inte gjort något speciellt alls idag vilket jag har lite dåligt samvete över, slappa kan jag ju göra när jag kommer hem liksom. Men skönt med sådana här dagar ibland också, ska dock försöka att inte ha för många. Avslutade i alla fall kvällen med att titta på Harry Potter på tv med Kelton och en skål med popcorn, riktigt bra avslutning på helgen måste jag säga!
 
Tillbaka till skolan imorgon igen, och jag tycker faktiskt att det ska bli riktigt kul! Älskar att gå till skolan haha, sjukt konstig känsla! Första Theatre Arts klassen för mig också, ska bli kul att se hur den klassen är. Tror även att vi ska börja planera hur årets Yearbook ska se ut och dela ut sidor och sådär den här veckan vilket jag är riktigt taggad på, tror den klassen kommer bli askul även om det lär bli fullt upp när allt ska sättas ihop senare.
Nu blir det dock sängen för mig, 05.30 ringer klockan imon och sen väntar skola + practice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0