Q & A

Hemma från en riktigt grym teamdinner, precis som vanligt. Tänkte svara på tre frågor jag har fått innan jag ska sova, stört trött som vanligt! Jag som vanligtvis är en riktig nattmänniska är nu för tiden helt slut på kvällarna, är antagligen för att det händer mycket under dagarna och sen måste jag fortfarande fokusera en hel del för att hänga med i språket och sådär.
 
Vad kommer du få göra på musikalen ? :-)
Jag kommer vara en Hot Box Dancer samt dansare i ett annat nummer och sen kommer jag även vara med i ensemble så kommer sjunga i några scener. Ville inte ha någon stor roll så är helnöjd, tror det kommer bli askul när vi börjar med alla repetitioner!
 
Är det någon mobbing på din skola? Tänker på man ser i typiska highschoolfilmer, när jocksen mobbar nördarna med glasögon tex. Är det något du sett eller märkt något av?
Det kan säkert vara så att det förekommer mobbing men med en sådan stor skola är det svårt att se, det är ju inget som sker öppet i cafeterian direkt. Men vi har inte direkt några jocks eller nördar (eller ja, båda grupperna finns ju helt klart men det är ju inte som på film) så vet inte om det är speciellt mellan dom. Vår skola jobbar mycket mot mobbning, sitter skyltar överallt över hela skolan om hur man kan motarbeta mobbning osv.
 
Hur mycket pengar har du i månaden?? Räcker det eller skulle du vilja ha mer??
Jag har ju inte riktigt haft någon vanliga månad än med tanke på att det i augusti gick åt mer pengar än jag hade räknat med på grund av camp osv och sen nu i september fick jag pengar skickat till mig i födelsedagspresent. Men tror mina föräldrar räknar med att skicka ca 2000kr i månaden, beror lite på hur mycket jag behöver och om jag har något kvar sedan månaden innan. Jag är fortfarande väldigt sparsam med mina pengar (är svårt att gå från att spara varenda krona man har till att faktiskt spendera pengar haha) så än så länge skulle jag säga att det räcker, mycket av det går dock till avgifter till skolan just nu då man måste köpa tröjor och senior-saker hit och dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0