Mobilinlägg

Har ju inte provat den nya blogg.se appen än så passar på att prova den nu när jag ändå har bråttom! Blir nämligen upphämtad av Katelyn om en halvtimme för att åka på mitt första footballgame, e x c i t e d!! 

På practice idag fick vi speciella varsity-jerseys som vi ska ha på racen från och med nu, skönare och inte lika gamla som dom andra vilket är asgött! Lär kunna fixa bilder på dom imorgon.

Cast list för musikalen postades alldeles nyss och I made it! Stört glad! Tror det kommer bli askul då det är riktigt gött folk! 

Nej nu måste jag sticka, uppdaterar om matchen när jag kommer hem om det inte blir för sent, har race imorgon så måste sova! Pussar! 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad kommer du få göra på musikalen ? :-)

2013-09-28 @ 01:38:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0