Medaljer och Troféer

Jag och min första medalj + ribbon. Fick en fin orange ribbon för min placering
 
Racet idag gick faktiskt riktigt bra! Fick nytt PR med över en minut vilket satt riktigt fint. Var dock en riktigt snabb bana så nästan alla i laget fick nya PR vilket gör att jag tvivlar på om jag kommer lyckas få samma tid på nästa race vilket är på tisdag. Men det märker vi! Våra Varsity-lag gjorde i alla fall väldigt bra ifrån sig vilket gjorde att killarna kom etta och vi tjejer kom fyra. Vi brukar komma trea eller fyra men det brukar inte vara troféer för mer än ettan och tvåan men denna gången fick vi med oss troféer hem, kommer nog komma upp bilder på det på hemsidan senare som jag kan lägga upp. Alla som kom imål fick dessutom en ribbon plus att top 100 av killarna och tjejerna fick medaljer, så har nu fått min första cross country medalj!
 
Var riktigt soligt ute idag, vi varsity-tjejer sprang först så för oss var det inte så farligt men till sista racen låg det på runt 24 grader, i slutet av september! Helt underbart! All sol under träningarna gör dock att jag har en riktigt fin bränna från min sport-bh, kommer bli riktigt snyggt tillsammans med min homecomingdress känner jag.
 
Blir snart upphämtad av Haley och då är det dags för teamdinner hemma hos Monica, lär bli lika kul som alltid! Svarar på frågorna när jag kommer hem sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0