Literally, so baked!

Lite halvsuddig bild lånad från Sarahs facebook, jag o några fina cross-tjejer från camp
 
Rubriken är ett internskämt inom laget som vi började med på campet när vi satt i the minivans och det var så stört varmt! Ledsen för internskämt men bloggen är ju även lite för min egen skull så jag ska kunna kolla tillbaka när jag kommer hem.
 
Blev upphämtad av Travis klockan 6.45 i morse och kom hem vid klockan 8 på kvällen, en heldag med andra ord och jag är så stört trött just nu! Skolan gick förbi riktigt snabbt, älskar de flesta av mina klasser och skoldagarna känns inte särskilt jobbiga. Alla i laget var så sjukt fina idag, killarna körde på skjorta och slips och flera tjejer hade klänning. Sjukt kul att se hur snygga folk kan vara när de inte har på sig mjukisbyxor eller träningskläder vilket är det som de flesta amerikanare har på sig i skolan.
 
Racet på eftermiddagen sen då. Har bara en sak att säga om det, stört jobbigt! Vi gick runt hela dagen i hopp om att det skulle ställas in men trots att folk från andra lag svimmade och spydde redan under uppvärmningen så sprang vi även om de sköt upp alla race en halvtimme. Enda roliga med dagens race var dock att jag faktiskt fick springa i Varsity! Dock hade de 10 platser i Varsity i stället för 7 som det vanligtvis är men jag är väldigt glad ändå! Fick en tid som var nästan 2 minuter sämre än det jag fick i lördags men kom trots det på en femte plats bland tjejerna i vårt lag så kan förhoppningsvis bli så att jag får springa Varsity i nästa race också. Glad över att jag inte stannade och gick som en del fick göra, och av våra JV tjejer var det bara två som kom i mål, de andra fick avbryta. Så då förstår ni nog hur otroligt jobbigt det faktiskt var att springa det där racet, var otroligt lite skugga på den här banan jämfört med de andra vi har varit på.  
 
Har gjort klart lite läxor och nu ska jag sova, stört trött som sagt. Tror detta är det tidigaste jag har kommit i säng sedan skolan började, nästan lite stolt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0